Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Telefonnummer55 30 17 2055 30 17 ...
Strømgaten 8 5015 Bergen
Bergen Storsenter Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Meget behagelig, barmhjertig og godt oppdatert

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost denne tannlegen. Det eneste problemet måtte være at så mange har oppdaget hvor dyktig og fin han er, at det etter hvert er blitt noe lenger ventetid før man slipper til - og bedre kompliment kan vel en tannlege knapt få?

Anbefales

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

Ola er en smilende trøndertannlege ( uten bart ) som får pasienten til å slappe av og til å føle seg vel:)
Har du tannlegeskrekk eller er engestelig (slik som meg) så kan du begynne her. Veldig fornøyd med resultatet når jeg har vært hos ham .
Anbefales!

På alle måter svært dyktig.

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Vennlig, dyktig, betryggende, profesjonell, flink å forklare, har godt håndlag. Serviceinnstilt. Han har mye å gjøre , sikkert stor pågang som kan merkes ved at han ofte løper mellom 2 pasienter og det blir litt venting da. Men venter gjerne på en så flink tannlege ! Ville ikke byttet.

Dyktig og behagelig!

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

En dyktig og behagelig tannlege!
Han er smilende og hyggelig i væremåte og får en til å slappe av. Han er flink å sette sprøyter, informerer underveis og gjør det hele til en bra opplevelse av ett tannlegebesøk. (Jeg har tannlegeskrekk)

Flink tannlege

Tannlege: Lina Maria Hansson Skrevet

Jeg har gått til dette tannlegekontoret i flere år og alltid tannleger jeg er fornøyd med. Lina Hansson har vært min tannlege de siste par årene. Hun er trygg og flink, og er i tillegg veldig hyggelig.