Torget Tannhelse

Telefonnummer74 82 55 0074 82 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stokmovn.2 7500 Stjørdal
Torget Tannhelse holder til i Stjørdal

Tips oss om tannlege som mangler.

1 vurdering

Siste vurderinger av Torget Tannhelse

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Jeg digger denne mannen. Tannlegeskrekken er helt borte etter 1 gang hos han her, ingen smerter, han hører på deg og forsikrer seg om at det går bra hele tiden og prater og tøyser så du nesten glemmer at du er hos tannlegen (hva er ikke bedre enn det..)

Jobber raskt og som sagt smertefritt. Behagelig å være hos.
Fantastisk mann, kjekk er han også. ;-)
Prisen er heller ikke så verst.

Anbefales!!

Hærlig fyr!

Tannlege: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Kjapp og effektiv. Smertefri behandling.
Lytter og ser etter tegn på smerter hos pasienten :)
Veldig behagelig type ☺️

Den beste tannlegen!

Tannlege: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Dyktig i faget og flink med mennesker. Veldig synd at han ikke jobber i Trondheim lengre, anbefales til alle på Stjørdal! :)

Endelig kvitt tannlege skrekken

Tannlege: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Helt fantastisk og kunne gå til tannlegen uten full angst og alt som hører med.anbefaler han på det varmeste

Artig tannlege!

Artig tannlege!
Jeg var hos denne tannlegen på en hastetime. Han hadde masse humor og var kjempehyggelig. Fikk raskt svar på problemet og veldig god behandling. Jeg sa at jeg har tannlegeskrekk (som er sant), og han jobbet veldig godt rundt dette, og hadde sine metoder for å gjøre behandling mer komfortabelt. Ut ifra det jeg så den gangen er han i alle fall å anbefale - definitivt en av de beste jeg har vært hos. Fjerning av visdomstann som hadde for liten plass har aldri vært så greit som da :)