Arne-Henrik Finnanger

Ranheim Tannhelse, Torget Tannhelse, Torget Tannhelse AS

Autorisasjon (2008)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Ranheim Tannhelse Telefonnummer921 10 102921 10 1 ...
Jakobslivegen 1 7058 Jakobsli
Arne-Henrik Finnanger er tannlege i Trondheim og Stjørdal

Siste vurderinger av Arne-Henrik Finnanger

Finnanger er gull verdt!

Klinikk: Ranheim Tannhelse Skrevet

Jeg har vært pasient hos Arne-Henrik i en del år og det eneste jeg gruer meg til er den dagen han slutter som tannlege.

Han er ikke ute etter å tyne deg for penger, men ser heller etter gode og rimelige løsninger.

Hele klinikken fremstår som svært seriøse og de har ekstra fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Har det ikke selv, men kunne ikke tenkt meg annen tannlege.

Tilgjengelig, gratis parkering, dyktig og god på pris. Blir det bedre?

En flott fyr!

Klinikk: Ranheim Tannhelse Skrevet

Kompetent, imøtekommende og troverdig. Sørger for en lett og ledig stemning, og det er ikke lett for en som er småskeptisk til å sette seg i stolen. Stor tommel opp for denne karen! Anbefales!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Torget Tannhelse Skrevet

Bestandig blid og trivelig😊 Jabber som en foss, så tida går kjempefort. Anbefaler han til alle jeg kjenner.

Utrolig at det går ann!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Arne-Henrik Finnanger ved Ranheim Tannhelse er utvilsomt den beste tannlegen jeg har hatt i hele mitt liv. Kunnskapsrik, fokusert og flink, alltid med ditt ve og vel som første prioritet.

En tannlege som får deg både til å le og ikke minst - slappe av i stolen er virkelig sjelden.
Man føler seg ivaretatt og trygg fra man blir tatt imot til man går smilende ut.

En stor takk til Finnanger har gitt meg et helt nytt syn på det å gå til tannlegen!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Torget Tannhelse Skrevet

Jeg digger denne mannen. Tannlegeskrekken er helt borte etter 1 gang hos han her, ingen smerter, han hører på deg og forsikrer seg om at det går bra hele tiden og prater og tøyser så du nesten glemmer at du er hos tannlegen (hva er ikke bedre enn det..)

Jobber raskt og som sagt smertefritt. Behagelig å være hos.
Fantastisk mann, kjekk er han også. ;-)
Prisen er heller ikke så verst.

Anbefales!!