Arne-Henrik Finnanger

Arne-Henrik Finnanger er tannlege i Trondheim og Stjørdal

Siste vurderinger av Arne-Henrik Finnanger

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Torget Tannhelse Skrevet

Jeg digger denne mannen. Tannlegeskrekken er helt borte etter 1 gang hos han her, ingen smerter, han hører på deg og forsikrer seg om at det går bra hele tiden og prater og tøyser så du nesten glemmer at du er hos tannlegen (hva er ikke bedre enn det..)

Jobber raskt og som sagt smertefritt. Behagelig å være hos.
Fantastisk mann, kjekk er han også. ;-)
Prisen er heller ikke så verst.

Anbefales!!

Suveren

Klinikk: Ranheim Tannhelse Skrevet

Tannlegeskrekken er borte vekk etter at jeg begynte hos Arne Henrik.

Han prater så mye at en ikke tenker på at man er hos tannlegen.

Suveren tannlege (og psykolog)!!

Anbefales!!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Hos Finnanger er det ikke noen grunn til å engste seg for å gå til tannlegen, eller regningen etterpå. En trygg og god opplevelse på alle vis!

Hærlig fyr!

Klinikk: Torget Tannhelse Skrevet

Kjapp og effektiv. Smertefri behandling.
Lytter og ser etter tegn på smerter hos pasienten :)
Veldig behagelig type ☺️

Fantastisk!!

Klinikk: Ranheim Tannhelse Skrevet

Helt fantastisk tannlege, kjempe god atmosfære, utrolig behandling og service, god pris, rett og slett topp kvalitet! :)

Den beste tannlegen!

Klinikk: Torget Tannhelse Skrevet

Dyktig i faget og flink med mennesker. Veldig synd at han ikke jobber i Trondheim lengre, anbefales til alle på Stjørdal! :)

Endelig kvitt tannlege skrekken

Klinikk: Torget Tannhelse Skrevet

Helt fantastisk og kunne gå til tannlegen uten full angst og alt som hører med.anbefaler han på det varmeste

Artig tannlege!

Artig tannlege!
Jeg var hos denne tannlegen på en hastetime. Han hadde masse humor og var kjempehyggelig. Fikk raskt svar på problemet og veldig god behandling. Jeg sa at jeg har tannlegeskrekk (som er sant), og han jobbet veldig godt rundt dette, og hadde sine metoder for å gjøre behandling mer komfortabelt. Ut ifra det jeg så den gangen er han i alle fall å anbefale - definitivt en av de beste jeg har vært hos. Fjerning av visdomstann som hadde for liten plass har aldri vært så greit som da :)

Tipptopp tommel opp

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

jeg vil anbefale han på det sterkes til alle jeg kjenner, dyktig, lett å snakke med, får det unnagjort i en fei :-) og får deg til å glemme at man har tannlegeskrekk.
Om jeg en gang flytter, kommer jeg til byen for å gå til han.
Og jenter han er good looking også ;-)

Super!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Var veldig engstelig da jeg flyttet og måtte bytte fast tannlege. Arne-Henrik var den første jeg kom i kontakt med i Trondheim og kommer til å bruke han som tannlege så lenge han forblir på Trondheim Tannhelsesenter! Han forstår pasientene og at de fleste har en viss frykt for smerter. Han tar også pasientene på alvor og lar deg ikke forlate før jobben er godt utført! Anbefales!

Flink tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Virker som den tannlegen som gjør det lille ekstra for at du skal føle deg vell i stolen. Han gjør hele behandling morsom. Hyggelig kar! Flink tannlege!

Styr unna.

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Kom inn pga tannpine en søndag, ble sendt hjem like raskt som jeg kom med noen ibux. Da jeg kom tilbake etter to dager med like store smerter, ble jeg beskyldt for å lyve. Han mente jeg hadde kommet tilbake tidligere om det var så vondt. Hadde satt opp time senere den uken, den avbestilte jeg rimelig kjapt.

Hyggelig men ikke flink

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Han er hyggelig og utrolig flink med mennesker men har du noe litt komplisert må du heller finne en annen tannlege. Anbefales for de med tannlegeskrekk

Utrolig dyktig!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Etter å ikke ha vært til tannlege på 7 år pga. tannlegeskrekk ble jeg etterhvert nødt til å dra til tannlegen. Med Finnanger som tannlege forsvant tannlegeskrekken rimelig kjapt. En seriøs og utrolig dyktig tannlege som er flink og som gjør at du føler deg tatt vare på!

Konge

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Beste tannlegen evver! Fins itj noen ber! Han kan beskrives med ett ord og det er KONGE!

Fremragende tannlege!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Denne tannlegen er virkelig fremragende, er meget fornøyd med behandlingen jeg fikk på denne klinikken! Finnanger er utrolig profesjonell, og bidro til at jeg gikk fra å ha tannlegeskrekk til å tenke at det nesten er en fornøyelse å gå til tannlegen :).. Anbefaler Arne-Henrik Finnanger og Trondheim Tannhelsesenter!

Super tannlege!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Flink og hyggelig kar som kurerte min tannlegeskrekk på et blunk.

Fantastisk

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Flink, rask og ikke minst hyggelig.Da jeg har tannlege skrekk, føler jeg at her er jeg kommet til rette mann. Har brukt 2 mnd på å gå gjennom tannlege listene, mitt valg ble Finnanger.

En suveren tannlege!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Finnanger er en helt suveren tannlege. Hos Finnanger føler du virkelig at pasienten er i sentrum. Var så heldig at jeg traff på akkurat han da jeg måtte til tannlegen etter flere år med "tannlegeskrekk". Nå er det nesten en fornøyelse å gå til tannlegen. Jeg har anbefalt Finnanger til alle jeg kjenner, og hvis du har den minste snev av angst - Gå til Finnanger. Du vil ikke angre.

Utrolig bra tannlege

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk siden barndommen og har hatt store problemer med å sette meg i en tannlegestol.

Arne-Henrik tok imot meg og behandlet meg på en måte som gjør at jeg ikke lengre gruer meg til å gå til tannlegen.

Anbefales på det sterkeste.