Arne-Henrik Finnanger

Arne-Henrik Finnanger er tannlege i Stjørdal og Trondheim

Siste vurderinger av Arne-Henrik Finnanger

Verdens beste tannlege

Klinikk: Trondheim Tannlegesenter Skrevet

Arne-Henrik har kurert min tannlegeskrekk, og gjort det til en fryd å gå til tannlegen. Svært faglig dyktig, morsom, hyggelig og alltid en artig historie på lur. Tar seg alltid god tid. Kan anbefales på det sterkeste.

Finnanger er gull verdt!

Klinikk: Trondheim Tannlegesenter Skrevet

Jeg har vært pasient hos Arne-Henrik i en del år og det eneste jeg gruer meg til er den dagen han slutter som tannlege.

Han er ikke ute etter å tyne deg for penger, men ser heller etter gode og rimelige løsninger.

Hele klinikken fremstår som svært seriøse og de har ekstra fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Har det ikke selv, men kunne ikke tenkt meg annen tannlege.

Tilgjengelig, gratis parkering, dyktig og god på pris. Blir det bedre?

En flott fyr!

Klinikk: Trondheim Tannlegesenter Skrevet

Kompetent, imøtekommende og troverdig. Sørger for en lett og ledig stemning, og det er ikke lett for en som er småskeptisk til å sette seg i stolen. Stor tommel opp for denne karen! Anbefales!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Torget Tannhelse Skrevet

Bestandig blid og trivelig😊 Jabber som en foss, så tida går kjempefort. Anbefaler han til alle jeg kjenner.

Utrolig at det går ann!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Arne-Henrik Finnanger ved Ranheim Tannhelse er utvilsomt den beste tannlegen jeg har hatt i hele mitt liv. Kunnskapsrik, fokusert og flink, alltid med ditt ve og vel som første prioritet.

En tannlege som får deg både til å le og ikke minst - slappe av i stolen er virkelig sjelden.
Man føler seg ivaretatt og trygg fra man blir tatt imot til man går smilende ut.

En stor takk til Finnanger har gitt meg et helt nytt syn på det å gå til tannlegen!