Bestill time
Logo for Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Logo for Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Om klinikken

Vi er et topp moderne tannlegesenter sentralt på Grünerløkka i Oslo, kun 200 meter fra trikkeholdeplassen på Birkelunden. Vi har romslige behandlingsrom og nyrenoverte lokaler.

Våre tannleger og øvrig personell er målrettede og dyktige mennesker som jobber sammen for å gi deg profesjonell og trygg behandling. Vi streber etter å tilby det beste på markedet til enhver tid og holder oss oppdatert på utstyr, systemer og teknologi. Alle våre tannleger er norsk autoriserte, medlemmer av Den norske tannlegeforening (M.N.T.F) og følger retningslinjene for etisk pasientbehandling.

Vi har bred kompetanse innen alle typer tannbehandlinger og tilbyr blant annet kirurgisk fjerning av visdomstenner og innsetting av implantat hos vår oralkirurg.

Vi ser frem til å hjelpe deg med dine tannhelse behov og ønsker deg velkommen til oss på Grünerløkka.

Grünerløkkas Hus Tannlegesenter holder til i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Trygt besøk

Tannlege: Semir Kazazic Skrevet

Var pasient for første gang. Semir var morsom og flink! Svært hyggelig besøk. Kommer tilbake ☺️ og anbefales til venner og familie

Kan anbefales

Tannlege: Aya Bajalan Skrevet

Aja kan anbefales, dyktig og blid tannlege. Jeg fikk en akkuttime knappe to timer etter at jeg ringte. Hun gjorde grundig arbeid og brukte god tid. Da jeg fikk litt ubestemmelig ilinger og ringte en uke etterpå ringte hun kjapt opp igjen. Nå er endelig krone på plass og jeg er en del kroner fattigere. Men tommel opp for Aja som er flink til å forklare og fortelle hva som skjer underveis og som gjør godt arbeid.

Kurerer tannlegeskrekk

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Startet timen med tårer, da jeg har dårlig erfaringer, og tannlegeskrekk, men endte timen med latter og en god følelse. Jeg er så glad jeg dro akkurat til Toofan, og anbefaler han varmt til alle.

Beste tannlegen jeg har hatt ⭐️

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Tannlegen er både flink, forsiktig og omsorgsfull, men også utrolig morsom og lett å prate med. Tannlegeskrekken ble fullstendig borte 👏🏼

Super tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Veldig flink tannlege som tok min «tannlegeskrekk» på alvor. Anbefales på det varmeste🌞dyktig! Og tilpasset behandlingen underveis til beste for meg!