Bestill time

1 vurdering

Siste vurderinger av Aya Bajalan

Kan anbefales

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Aja kan anbefales, dyktig og blid tannlege. Jeg fikk en akkuttime knappe to timer etter at jeg ringte. Hun gjorde grundig arbeid og brukte god tid. Da jeg fikk litt ubestemmelig ilinger og ringte en uke etterpå ringte hun kjapt opp igjen. Nå er endelig krone på plass og jeg er en del kroner fattigere. Men tommel opp for Aja som er flink til å forklare og fortelle hva som skjer underveis og som gjør godt arbeid.

Byens beste tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Svært profesjonell tannlege med yrkesstolthet som strekker seg langt for å ta vare på pasienten sin. Anbefales!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Veldig dyktig, rolig og forklarer godt. Anbefales virkelig hvis du har tannlegeskrekk eller ønsker å få en grundig gjennomgang. Tar seg god tid, er flink og ryddig!

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Aya er en utrolig dyktig og trygg tannlege, som virkelig kan faget sitt. Jeg har både vært hos hun for vanlig kontroll og fjernet en visdomstann. Opplevelsen min hos Aya har vært helt supert, og det er ikke tvil om at hun er min nye faste tannlege. Aya er veldig blid og gjør tannlegebesøket veldig naturlig og fint. I tillegg er lokalene veldig fine, og jeg følte meg godt ivaretatt av både Aya og de andre som jobbet der. Kan varmt anbefale Aya videre.

Aya gjør tannlegebesøket trygt og hyggelig

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

En utrolig flink tannlege som tar deg på alvor og bruker god tid. Hun er flink til å berolige om man skulle være nervøs og gjorde timen til en fryd. Anbefaler virkelig Aya på det sterkeste! Hun lytter, bruker den tiden man trenger, og er generelt en blid og dyktig dame! Når man er hos Aya vet man at mat er i gode hender, og blir tatt seriøst. Jeg kommer personlig alltid til å dra til Aya, fordi da vet jeg at jeg er i gode hender.