Bestill time
Logo for Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Logo for Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Om klinikken

Vi er et topp moderne tannlegesenter sentralt på Grünerløkka i Oslo, kun 200 meter fra trikkeholdeplassen på Birkelunden. Vi har romslige behandlingsrom og nyrenoverte lokaler.

Våre tannleger og øvrig personell er målrettede og dyktige mennesker som jobber sammen for å gi deg profesjonell og trygg behandling. Vi streber etter å tilby det beste på markedet til enhver tid og holder oss oppdatert på utstyr, systemer og teknologi. Alle våre tannleger er norsk autoriserte, medlemmer av Den norske tannlegeforening (M.N.T.F) og følger retningslinjene for etisk pasientbehandling.

Vi har bred kompetanse innen alle typer tannbehandlinger og tilbyr blant annet kirurgisk fjerning av visdomstenner og innsetting av implantat hos vår oralkirurg.

Vi ser frem til å hjelpe deg med dine tannhelse behov og ønsker deg velkommen til oss på Grünerløkka.

Grünerløkkas Hus Tannlegesenter holder til i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Meget dyktig tannlege!

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege. Han var flink til å forklare på forhånd hva han skulle gjøre, og var forsiktig så det skulle være minst mulig ubehag. Ting som vanligvis kan være ubehagelig kjente jeg nesten ikke. Jeg opplevde at han tok meg som pasient og mine bekymringer på alvor, selv om bekymringene egentlig ikke var «alvorlige». Jeg kom blant annet for å fikse en feil fra et annet sted, og den klarte han å rette opp.

Veldig fornøyd

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Jeg var der førte ganger for undersøkelse, rens og AirFlow. Veldig fornøyd med behandling, han er også veldig bra med råd

Kjempeflink tannlege :)

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Dyktig og hyggelig tannlege. Flink til å informere underveis om behandlingen. Gir gode råd om forebygging av hull og god tannhelse. Behagelig som person. Anbefales varmt :)

Veldig hyggelig, dyktig, og beroligende

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Toofan var veldig opplysende når jeg kom til kontoret, også under kontrollen var han flink til å prate seg igjennom hvilken behandling jeg skulle motta - på en måte som ble enkelt for meg å forstå.

Han var effektiv, men nøye - og kom med gode tips til hva jeg burde gjøre videre for å opprettholde tannhelsen.

Veldig fin opplevelse

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Toofan var veldig flink og imøtekommende. Han virket flink og var forklarende på hva han gjorde. Hadde en veldig fin opplevelse. Anbefales