Bestill time
Logo for Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Logo for Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Om klinikken

Vi er et topp moderne tannlegesenter sentralt på Grünerløkka i Oslo, kun 200 meter fra trikkeholdeplassen på Birkelunden. Vi har romslige behandlingsrom og nyrenoverte lokaler.

Våre tannleger og øvrig personell er målrettede og dyktige mennesker som jobber sammen for å gi deg profesjonell og trygg behandling. Vi streber etter å tilby det beste på markedet til enhver tid og holder oss oppdatert på utstyr, systemer og teknologi. Alle våre tannleger er norsk autoriserte, medlemmer av Den norske tannlegeforening (M.N.T.F) og følger retningslinjene for etisk pasientbehandling.

Vi har bred kompetanse innen alle typer tannbehandlinger og tilbyr blant annet kirurgisk fjerning av visdomstenner og innsetting av implantat hos vår oralkirurg.

Vi ser frem til å hjelpe deg med dine tannhelse behov og ønsker deg velkommen til oss på Grünerløkka.

Grünerløkkas Hus Tannlegesenter holder til i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Den beste tannlegen

Tannlege: Alexander Salvador Skrevet

Han er grundig, forklarer alt han gjør, han passer på at det ikke er vondt og at jeg har det bra. Han gir gode råd og veiledning.

En herlig tannlege

Tannlege: Alexander Salvador Skrevet

Jeg har vært hos ham fire ganger nå og er kjempefornøyd. Kort ventetid. Han forteller hva han vil gjøre og når, og rådfører seg med meg om hva jeg vil. Han er dyktig og oppmerksom i det han gjør, til en så stor grad at jeg nesten sovnet i stolen mens han satte fylling. Rolig og full av humor som gjør besøket enda hyggeligere.

Koselig tannlege og svært nøyaktig

Tannlege: Anielka Castrillo Skrevet

Jeg leste kommentarene om Anielka, og ville prøve henne fordi hun hadde fått så gode anbefalinger. Og dette stemte fullt og helt! Veldig hyggelig og tok seg god tid. Jeg har aldri fått en så nøyaktig tannrens og puss, føltes som jeg hadde fått nye tenner etterpå! Anbefales!!!

Den beste tannlegen noensinne

Tannlege: Anielka Castrillo Skrevet

Jeg ble anbefalt av en venn å bytte tannlege til Anielka på GHus Tannlege, både grunnet at hun skulle være så dyktig og at prisene var nesten halvparten av hva andre tok. Det er en av de beste avgjørelser jeg har tatt. Kommer aldri til å bytte tannlege igjen. Tannlegeskrekken er helt borte.

Så hyggelig, dyktig og ikke minst billig.

Tannlege: Anielka Castrillo Skrevet

Jeg måtte omsider til tannlegen og ble anbefalt å gå til Anielka hos Ghus Tannlegekontor. Hun var så hyggelig og fikk meg til å føle meg så komfortabel så det går an å bli i en tannlegestol, og så var det utrolig billig. Under halve prisen av andre steder jeg har vært tidligere!