Brøttum legesenter

Postboks 49 2372 Brøttum

Siste vurderinger av behandlere ved Brøttum legesenter

Verdens beste.

Lege: Frank Grund Skrevet

En fantastisk lege. Gjør alt for deg.Blid,hyggelig og i møtekommende.Ringer for å høre hvordan det går.Ett menneske du rett og slett blir glad i.Slike leger er gull verd.Tusen takk Frank for att du er den du er.

Absolutt den beste legen jeg har hatt - vel 70 år nå!

Lege: Frank Grund Skrevet

Han er lyttende, alltid blid og hyggelig. Han har tid til deg. Han henviser videre når det er nødvendig.
Han ringer også om det er nødvendig!
Han prater kanskje vel mye - blir lang ventetid utover dagen......
Jeg er svært glad for at jeg byttet og fikk han som fastlege for ca 10 - 12 år siden.

Fantastisk

Lege: Frank Grund Skrevet

Finnes ingen bedre, er der alltid for deg når du trenger han . og meget dyktig er han også . Han tar seg god tid til og lytte til deg og du får følelse av at du blir tatt på alvor , han har vært min fastlege i over 10 år og det sier vel sitt om hvor fornøyd jeg er .

Nå holder det..

Lege: Frank Grund Skrevet

Han er ikke rett lege for meg. Hører ikke på meg, vil ikke hjelpe meg, og tar vekk behandlinger som virker for meg for han mener at det ikke har noe hensikt. gir tabletter uten å vite hva årsaken er, og hvordan vet han da at de tablette hjelper. Blir frustrert og sint på han. Kommer til å bytte fastlege for dette går ikke, må ha den hjelper man trenger for å kunne bli bedre og han vil ikke hjelpe meg.

Forståelsefull lege.

Lege: Tom Yngvar Halvorsen Skrevet

Er veldig trygg ved besøk hos min fastlege. Ved tagning av prøver får jeg raske tilbake meldinger.
Følger meg ofte opp ved alvorlig sykdom.