Frank Grund

Tlf: 62 33 26 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frank Grund er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Frank Grund

Verdens beste.

En fantastisk lege. Gjør alt for deg.Blid,hyggelig og i møtekommende.Ringer for å høre hvordan det går.Ett menneske du rett og slett blir glad i.Slike leger er gull verd.Tusen takk Frank for att du er den du er.

Absolutt den beste legen jeg har hatt - vel 70 år nå!

Han er lyttende, alltid blid og hyggelig. Han har tid til deg. Han henviser videre når det er nødvendig.
Han ringer også om det er nødvendig!
Han prater kanskje vel mye - blir lang ventetid utover dagen......
Jeg er svært glad for at jeg byttet og fikk han som fastlege for ca 10 - 12 år siden.

Fantastisk

Finnes ingen bedre, er der alltid for deg når du trenger han . og meget dyktig er han også . Han tar seg god tid til og lytte til deg og du får følelse av at du blir tatt på alvor , han har vært min fastlege i over 10 år og det sier vel sitt om hvor fornøyd jeg er .

Nå holder det..

Han er ikke rett lege for meg. Hører ikke på meg, vil ikke hjelpe meg, og tar vekk behandlinger som virker for meg for han mener at det ikke har noe hensikt. gir tabletter uten å vite hva årsaken er, og hvordan vet han da at de tablette hjelper. Blir frustrert og sint på han. Kommer til å bytte fastlege for dette går ikke, må ha den hjelper man trenger for å kunne bli bedre og han vil ikke hjelpe meg.

Den snilleste legen jeg kjenner

Han er en lege som tar seg tid for deg og dine problemer. Det er, som flere allerede nevnte, årsaken til at ventetiden er så utrolig lang. Han kunne godt effektivisere tidsbruken, fordi jeg opplevde ofte at vi snakket om alt mulig rart - men ikke konkret om mine problemer. Det er nok hyggelig, men jeg har flere ganger følt en dårlig samvittighet siden jeg allerede hadde ventet i mer enn en time, og jeg visste at det fortsatt er noen som sitter å venter.
Fagkompetansen er vanskelig å vurdere, jeg stoler stort sett på ham. Men en gang betalte arbeidsgiveren en time hos en privat lege på Hamar, og det var en helt annen opplevelse: han der gikk rett på sak, og jeg fikk med en gang en følelse at han vil oppnå at jeg kommer tilbake på jobb raskest mulig. Ikke sånn ved Frank, hvor jeg ofte har bare hørt "det tar tid".

Fenomenal lege-dyktig og hyggelig

Ofte forsinket - det skyldes at han tar seg tid til å lytte og snakke! Han er innsiktsfull, flink og meget behagelig.

Skikkelig 'bygdadoktor'😀

Alltid blid og forekommende. Lytter til det du har å si, føler aldri at noe er for lite eller ubetydelig. Minuset er at det ofte er ventetid, men den tar jeg gjerne, bl.a. Pga det jeg skrev over. At han ser deg, og setter deg i fokus!

En meget kompetent lege

Dr. Grund er nøye, henviser videre når det behøves, flink til å forklare, ringer alltid tilbake hvis du ber om det og han er alltid blid og hyggelig.

Han er veldig pratsom og nøye, så beregn god tid når du skal til ham. Det er sjelden man kommer inn til avtalt time, men det er uansett verdt ventetiden.

Helsesekretæren Elin er også alltid like blid og hyggelig!

Den lyttende legen

Han er den lyttende legen/ pratende legen.....
Han er imøtekommende og varm.... Den perfekte samtalepartner
Følger opp de diagnosene han gir, men har inntrykk av at han ikke er så veldig vilig til å se på andre muligheter uten at du maser om det...
Henviser sjeldent videre....
Har du en historie med psyke så detter du lett hos han i samme kategori....
Bytter fra han for jeg fikk inntrykk av at han mente alt satt melom øra..

Ringsakers beste lege

Har brukt Grund i mange år og er kjempefornøyd med han. Min familie har virkelig hatt stor hjelp av denne fantastiske legen.

Eneste minuset er at han veldig ofte er forsinket, men det skyldes jo at han tar seg tid med pasientene.

En lege slik en lege skal være

Forklarer, er blid og hyggelig, følger opp slik han skal. Dyktig!

HAN er verdens beste lege!!

Han tar seg tid, han lytter, tar deg på alvor. Han yter sitt desidert ytterste.
Jeg føler meg så heldig som har han som fastlege :)

kjempe dyktig!

Han tar seg god tid til deg, selv om han har det veldig travelt og til tider ikke rekker å spise lunsj. så har han alltid tid til å høre hva du har og si og til å ta en nøye undersøkelse av deg.. høflig men ærlig lege!

Kjempeflink

En nøye, medmenneskelig og fantastisk god lege som er lett å
snakke med. Setter pasienten i fokus og man føler seg veldig godt tatt i mot.
Tar seg ikke minst god tid til hver enkelt pasient.

Helt suveren

Fenomenalt flink, sympatisk og lytter til det pasienten sier og mener. Tar deg på alvor!

Bedre lege får du ikke.

Dette er en lege som tar pasientene på alvor. Tar seg god tid til å snakke med pasienter og forklarer alt. Han er også veldig profesjonell.