Frank Grund

Autorisasjon (1994)

Frank Grund er en av 27 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Frank Grund

Trygg og kunnskapsrik

En lege som ser og lytter til pasienten. Meget fornøyd. Jeg må ofte til lege pga INR målinger og litt skall kropp. Får svar på det jeg spør om og han er veldig pålitelig og flink. Den beste legen jeg har hatt noen gang.

Et fantastisk medmenneske

Man blir friskere av bare det å få snakke sammen med Frank. Han er også en meget faglig dyktig lege som virkelig tar seg tid og oppriktig bryr seg om at man skal ha det bra og bli frisk

Verdens beste.

En fantastisk lege. Gjør alt for deg.Blid,hyggelig og i møtekommende.Ringer for å høre hvordan det går.Ett menneske du rett og slett blir glad i.Slike leger er gull verd.Tusen takk Frank for att du er den du er.

Absolutt den beste legen jeg har hatt - vel 70 år nå!

Han er lyttende, alltid blid og hyggelig. Han har tid til deg. Han henviser videre når det er nødvendig.
Han ringer også om det er nødvendig!
Han prater kanskje vel mye - blir lang ventetid utover dagen......
Jeg er svært glad for at jeg byttet og fikk han som fastlege for ca 10 - 12 år siden.

Fantastisk

Finnes ingen bedre, er der alltid for deg når du trenger han . og meget dyktig er han også . Han tar seg god tid til og lytte til deg og du får følelse av at du blir tatt på alvor , han har vært min fastlege i over 10 år og det sier vel sitt om hvor fornøyd jeg er .