Frank Grund

Autorisasjon (1994)

Frank Grund er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Frank Grund

Den beste fastlegen

Frank er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han tar pasientene sine på alvor, og setter av god tid for oppfølging. Han leser seg opp på journalen i forkant av timen og plukker opp tråden siden sist, som gjør at man føler seg prioritert og tatt vare på. Frank er en lege med mye faglig kunnskap, og han er flink til å forklare slik at man forstår. Han tar deg på alvor og byr på seg selv som gir enorm tillitt. Min oppfattning er at alle blir møtt på denne måten. Det kan være lang ventetid på venterommet, men det er det virkelig verdt. Ingen over, ingen ved siden av! Kan virkelig anbefale Frank!

Veldig grundig og hyggelig. Anbefales!

Legen tar seg god tid, er imøtekommende og grundig. Han oppleves som trygg og faglig dyktig. Øvrig personale er imøtekommende og hjelpsomme.

Trygg og kunnskapsrik

En lege som ser og lytter til pasienten. Meget fornøyd. Jeg må ofte til lege pga INR målinger og litt skall kropp. Får svar på det jeg spør om og han er veldig pålitelig og flink. Den beste legen jeg har hatt noen gang.

Et fantastisk medmenneske

Man blir friskere av bare det å få snakke sammen med Frank. Han er også en meget faglig dyktig lege som virkelig tar seg tid og oppriktig bryr seg om at man skal ha det bra og bli frisk

Verdens beste.

En fantastisk lege. Gjør alt for deg.Blid,hyggelig og i møtekommende.Ringer for å høre hvordan det går.Ett menneske du rett og slett blir glad i.Slike leger er gull verd.Tusen takk Frank for att du er den du er.