Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel er utrolig dyktig og effektiv. Hun er flink til å forklare hva hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at jeg som pasient skal ha en trygg og smertefri opplevelse.

Dyktig tannlege og flink til å kommunisere

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Trakk to visdomstenner og jeg fikk mye støtte ettersom jeg var veldig nervøs.
Roberto var profesjonell og veldig flink til å kommunisere og forklare underveis. Han tok seg tid i forkant til å forklare inngrepet, hadde en god teknikk for å sette bedøvelse, han stoppet behandlingen hvis jeg viste det minste tegn til ubehag underveis og tok seg tid og forklarte svært nøye hvordan jeg skulle behandle såret etterpå. En veldig god opplevelse av å trekke to visdomstenner! Jeg gråt da jeg kom inn og gikk derfra lettet.

Flink og kunnskapsrik

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Fjernet en visdomstann hos Robert, det gikk både fort og smertefritt. Jeg har tidligere fjernet to visdomstenner og dette er den beste opplevelsen jeg har hatt! Anbefales!

Min foeste tannlege i Oslo og jeg er stofornoeyd!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

- Personalet var smilende, vennlige og hjelpsomme
- Jeg hadde et akutt problem som ble behandlet paa samme time som foerste tannlegesjekk
- jeg hadde et estetisk problem som ble behandlet med empati og profesjonalitet

Lyst til å gå tilbake

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg er ikke glad i å dra til tannlegen, men Roberto har (som han selv sier) talent. Jeg måtte bestille akkutt legetime for å trekke en visdomstann som skapte store smerter. Jeg var heldig og fikk time på dagen. Roberto brukte god tid til å forklare alt, holdt meg underholdt under trekkingen, og fikk meg til å le flere ganger. Jeg hadde det gøy under trekking, det er galskap. Han er flink til å ta "status" ofte og sørger for å bedøve deg nok til å kjenne minst mulig.

Lokalene er litt shabby, men utstyr og folkene er perfekte. Egentlig har jeg ikke lyst til å gi en vurdering, for å holde han for meg selv... men han fortjener det.