Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

For en tannlege!!!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg sliter med tannlegeskrekk, og går ikke til tannlegen før jeg virkelig må! Da jeg fikk, det jeg var sikker på var, tannverk.. Fikk jeg anbefalt Tannlege Bislett av en kollega. Og det var det beste jeg har gjort!!

Ble tatt i mot av en smørblid resepsjonist, som var veldig hyggelig på telefon. Både ved timebestilling og når jeg ikke fant frem! Nydelig dame!

Så kom jeg inn til tannlegen, og hun er bare nydelig! Forsiktig, tar hensyn, spør flere ganger om det går bra og tar meg seriøst. Viser seg at jeg har null hull, men jeg fikk meg en ordentlig rent og sjekk av tennene!

Veldig fornøyd med servicen og behandlingen, fikk time innen 1-2 dager! Hvor ofte skjer det i Oslo?! Jeg har i alle fall funnet min nye faste tannlege, takk Raquel!! :)

Superflink, og får deg til å slappe av!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Kom inn for en litt hissig rotfylling, og ble møtt med åpne armer og store smil. Roberto er kjapt ute med å forklare fint hva som skal gjøres, og letter stemningen underveis med gode historier og godt humør.
Anbefales på det varmeste!

Mest profesjonelle tannlegen

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Flyttet til Bislett og ville ha en i nærheten, leste meg frem til denne og ble så utrolig glad for å komme hit. Så profesjonelle og flinke tannbehandlere har jeg aldri møtt. Takk for hjelp og den beste tannhelsen jeg har hatt noen gang. Anbefales ☺

Kjempe fornøyd!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med hvordan inngrepet ble gjennomført. Jeg fikk god informasjon gjennom hele inngrepet. Jeg var veldig nervøs i forkant, men opplevde det som smertefritt og ukomplisert. Hyggelig personale. God pris.

De aller beste!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på mange år pga tannlegeskrekk. Her ble jeg tatt i mot av noen fantastiske mennesker som tar problemet på alvor og som dessuten er meget dyktige.
Nå gleder jeg meg til å møte dem, heller enn å grue meg til å gå til tannlegen.