Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia
    Bestill time – 650 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia
    Bestill time – 650 kr
    Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Fantastisk på alle måter-:)

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Så informativ som overhodet mulig i forkant av trekking av visdomstann. Jeg var livredd. Veldig betryggende mht kommunikasjon som han var veldig opptatt av.SKAPER TRYGGHET.En Flott opplevelse hvor tannlege Plascencia har "håndplukkede" medarbeidere som er utrolige varme, søte og beroligende mennesker. Kan ikke bli bedre.
Tannen var ute etter beroligende tablett samt nok bedøvelse.
Klar og tydelig bruksanvisning skriftlig etter behandling på hvordan man forholder seg de neste 3 dagene før fast føde kan inntas.

Atmosfære med beroligende musikk og selve lokalene gjør opplevelsen mindre klinisk. Mao et hyggelig sted å være. Jeg anbefaler mine venner/bekjente å oppsøke denne klinikken ved tannproblemer.

Utrolig flink tannlege!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Etter mye dårlig erfaringer med tidligere tannleger og med tidenes største sprøyteskrekk, var jeg mildt sagt livredd før jeg skulle trekke mine første visdomstenner. Nå er jeg bare oppgitt for at jeg var så nervøs å stresset i forkant, for dette var virkelig null problem! Raquel er utrolig dyktig på å sette bedøvelse og Roberto er en ekspert på kommunikasjon med fantastisk humor. Er du en som meg og går med smerter i kjeven og munnen i flere uker for å unngå problemet, kan jeg anbefale Roberto og hans tannlegetime på det sterkeste!

Veldig bra!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med valg av tannlege. Føler meg veldig velkommen hver gang jeg er der og Raquel er profesjonell og dyktig. Jeg liker ikke spesielt godt å gå til tannlegen, men hun er veldig flink til å berolige meg og gjør alt litt lettere. Kommer aldri til å gå et annet sted, kunne ikke vært mer fornøyd :)

Profesjonelt og hyggelig

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Veldig fornøyd med mitt tannlegebesøk. Fikk time på dagen og de var utrolig hjelpsomme og hyggelige. Jeg skulle fjerne visdomstann, og det gikk smertefritt på noen få minutter. Ikke noe problem med tannlegeskrekk hos disse flinke tannlegene.

Beste servicen

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Du blir motatt bra av personellet der. De sørget for at du hadde det bra mens du ventet.
Også kjempe bra lege roberto, morsom, serviceminded. Og de opererer med bra pris.