Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegebislett

God tannlege

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Hyggelig og behagelig tannlege, som informerer godt rundt behandling. Anbefales til alle som ønsker en trivelig og flink tannlege.

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Hyggelig, omtenksom og effektiv! Raquel har trukket to av visdomstennene mine, og det var både smertefritt og svært effektivt. Samtidig er hun oppmerksom på om du har det bra underveis. Det er også lett å få kontakt med resepsjonen, samt booke time. Anbefales :)

Omsorgsfull og positiv tannlegeopplevelse

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har fjernet visdomstennene mine hos Roberto i to omganger, og har følt meg svært godt ivaretatt gjennom hele prosessen.
Behandlingene har vært raske og smertefrie - jeg fikk godt med bedøvelse og ble fortalt hva som ble gjort hele veien.
Det hjelper også at Roberto og tannpleierne er så hyggelige og får en til å slappe av med humor og musikk i bakgrunnen. Anbefaler sterkt Tannlege Bislett, spesielt om man har hatt en dårlig opplevelse et annet sted.

Velkommnene og positiv tannlege senter

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg har vært på besøk 3 ganger og har alltid blitt trivelig møt personlig på plass og med hensyn til timebestilling og min egen tillgjenglighet.
Veldig positiv, åpen og professjonell behandling.
Effektiv og får alltid gode råd, support og svar på mine spørsmål og undringer.
Jeg vil sterkt anbefalle denne tannlegen.

Suveren tannlege

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Ble tatt i mot på vennlig måte, uten å måtte vente lenge. Behandlingen føltes veldig god, og kommunikasjonen var god underveis. Kommer absolutt tilbake.