Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Beste tannlegen

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er en veldig flink tannlege som klarte veldig fort å hjelpe meg å overvinne tannlegeskrekken min. Gått hos han i 8-9 år og tenker ikke på at dette er noe man skal grue seg til en gang. Han er flink i jobben sin og behjelpelig om det skulle være noe akutt. Alt i alt veldig fornøyd og kommmer aldri til å bytte tannlege.

Roberto er enestående dyktig tannlege!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har erfart at hans arbeider er av første klasse.
Hans tanntekniske ferdigheter er i særklasse, og hans
menneskelige og personlige egenskaper likeså.
Føles som å ha funnet den perfekte tannlegen
i kongeriket! På alle måter enestående. Dyktig til
fingerspissene, og intelligent i omgangen med pasientene.

Trygg og meget dyktig tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har det siste året fått behandling hos Roberto for en alvorlig tannskade. Samtlige inngrep og behandlinger har vært smertefrie og gjennomført med trygg hånd og godt humør. Roberto har vært meget tilgjengelig i hele perioden og jeg fikk til og med en hastetime en helligdag i vår. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Profesjonell, hyggelig og svært dyktig

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har brukt tannlege Roberto Plascencia i 15 år og har alltid gått fra kontoret hans med en god følelse og et godt resultat.

Han skaper en god atmosfære og arbeider skånsomt, uanstrengt og effektivt. Ubehag og smerter under behandlingen har vært helt minimal og klart mindre enn hos tidligere tannleger. Han setter til og med sprøyter på en tilnærmet smertefri måte, noe som var helt nytt for meg.

Jeg vil varmt anbefale ham som tannlege.

Profesjonell

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Hyggelig, flink til å forklarer hva han gjør underveis, ordner alt av refusjoner osv, ingen problem etter behandling