Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Dårlig opplevelse

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Var til tannlegeundersøkelse og opplevde at hun ikke var så hyggelig. Tannrensen var den dårligste jeg har hatt. Det var nesten som en helt vanlig tannpuss på 2 min. Jeg fikk sår i munnen og vanskelig for å spise etter at hun presset utstyr i munnen min for å ta bilde av tennene. Vil ikke gå hit mer.

Hei og takk for tilbakemelding. Tannrens/tanpuss tilpasses pasientens behov. Man er nødt til å bruke mer tid og ressurser på en røyker, eller pasienter som har dårlig hygiene eller har noen type tannkjøttssykdom enn hos dem som har lite plakk/tannsten og har bra munnhygiene (ofte mer enn 2 minutter).
Jeg vil nok huske å understrekke dette hos andre pasienter i slike situasjoner.

Når det gjelder røntgenopptak.
En liten munn og stiv muskulatur kan føre til noen type irritasjon/sår i slimhinner når røntgensensor plasseres i munnen. Vit at for at vi skal kunne fastslå en trygg diagnose er vi noen ganger nødt til å legge sensoren bak i et "ubehagelig" sted hos noen, ofte visdomstannområde i underkjeven.
Dine kommentarer hjelper oss å forbedre oss.
Vi står til tjeneste med ytterligere opplysninger.

Besvart av Raquel Galetto-Plascencia

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg er utrolig imponert over Raquel! Jeg, som mange andre kvier meg for å gå til tannlegen. Men å gå til Raquel er ikke noe å bekymre seg for! Jeg måtte ta mitt første hull nå, og hadde gruet meg lenge. Jeg kommer til timen, og svetter og stresser. Jeg tror tilogme jeg gråter litt. Et lite stikk for bedøvelse, og ingen smerte overhode. Hun tar seg godt tid, forklarer og beroliger deg. Når jeg var ferdig kunne jeg ikke annet enn å gi henne en klem. For en fantastisk god opplevelse! Å gå til tannlegen er ikke noe problem med en sånn lege!

Hyggelig og hensynsfull tannlege

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Raquel på Tannlege Bislett.
Fikk grundig behandling, tips og råd om tannstell.

Flinkeste tannlegen

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel er super dyktig, alltid positiv og hyggelig. Hun får virkelig pasienten til å føle at vedkommende er i gode hender.

Årets Osloborger

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto kan nesten ikke beskrives, han må oppleves! :)

En upåklagelig evne til å fjerne stress og usikkerhet. Veileder deg gjennom hele prosessen med smittende humør og fantastisk humor. Han gjør trekking av visdomstenner til en ren fryd, så mye at jeg faktisk gleder meg til runde to :) anbefales på det varmeste!