St. Olavs Pl. Tannlegekontor

Telefonnummer22 20 39 8222 20 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St.Olavs Plass 3 0165 Oslo
St. Olavs Pl. Tannlegekontor holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av St. Olavs Pl. Tannlegekontor

Flink og hyggelig

Tannlege: Farzaneh Ruhi Skrevet

Ble anbefalt henne av samboer. Hun var veldig hyggelig og fortalte underveis hva hun gjorde og hva det kostet. Virker som hun har normale priser ift andre tannleger jeg har vært hos.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Farzaneh Ruhi Skrevet

Hun er en veldig dyktig tannlege som er flink til å forklare hele prosessen du går igjennom og hun er nøye med fyllingene. Anbefales

Flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Farzaneh Ruhi Skrevet

Har vært hos Farzaneh tre ganger nå, og synes hun er en behagelig tannlege. Hun virker dyktig i jobben sin og prakker ikke på unødig behandling. Hun er nøyaktig og i forhold til andre tannleger jeg har gått hos er hun ikke dyr. Jeg anbefaler henne gjerne.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Farzaneh Ruhi Skrevet

Tannlege Ruhi er veldig dyktig! Hun gjør alt hun kan for at ting skal ble best mulig, og også rimeligst mulig. Er veldig dyktig med sitt hånverk. Min beste anbefaling:))

Dyr tannlege

Tannlege: Farzaneh Ruhi Skrevet

Veldig dyr tannlege og påkoster unødig behandling. Undersøkelsesprisen gikk fra kr 590,- til kr 1150,-. En har ikke kontroll av hva hun bruker av utstyr og medikamenter som medfører ekstra kostnader.... Fjernet en visdomstann og betalte over kr 3000,-.
Vært hos henne to ganger og det blir med det.... Ønsket plutselig å henvise til skjeveortoped uten medisinsk vurdering/begrunnelse.