Stortorvet Tannhelsesenter

Stortorvet Tannhelsesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Stortorvet Tannhelsesenter

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Kathrine Hauge Hasseleid Skrevet

Kathrine har vært min tannlege i noen år nå, og hun har gjort at jeg kan gå til mine tannlegetimer med lav puls. Hun er omgjengelig og møter deg med veldig god energi, samtidig som hun gjør en super jobb. Jeg har både trukket tenner og fikset hull hos henne og følt meg trygg og ivaretatt hele veien.

Hun er kjempeflink til å fortelle hva hun gjør mens hun jobber og sjekker godt og ofte inn med meg underveis for å passe på at jeg har det bra.

Norges beste tannlege?

Tannlege: Bård Bjerknes Skrevet

Jeg hadde aldri trodd det skulle være hyggelig/kjekt å dra til tannlegen før jeg begynte hos Bård. Han har en unik evne til å få deg til å slappe av 100%, uavhengig av inngrepets omfang. Han er rolig, profesjonell, snill og særdeles flink til å kommunisere mens han utfører jobben. Anbefales på det sterkeste.

DEN BESTE

Tannlege: Bård Bjerknes Skrevet

Ikke nødvendig med en avhandling for Tannlege Bård Bjerknes. Topp behandling, holder deg oppdatert hele tiden, kan ikke bli bedre, har vært pasient der i veldig mange år, å ser ingen grunn til å skifte tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt. Vil absolutt ikke bytte.

Tannlege: Bård Bjerknes Skrevet

Meget kyndig tannlege. Flink til å fortelle hva som bør gjøres og hvorfor. Lytter til pasienten. Tilpasser behandlingen slik at den blir mest mulig skånsomt.

Fantastisk

Tannlege: Bård Bjerknes Skrevet

Fantastisk tannlege. Både kunnskapsrik og medmenneskelig. Tannlegeskrekken eksisterer ikke lenger :o)