Tannlegene Rehn, Woll og Larheim

Telefonnummer22 44 51 1022 44 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Parkveien 60 0254 Oslo
Tannlegene Rehn, Woll og Larheim holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Rehn, Woll og Larheim

Dyktig i både fag og formidling

Tannlege: Arnstein Larheim Skrevet

Veldig fornøyd med behandling, og ikke minst fornøyd med at tannlegen formidler sin vurdering mtp hva som eventuelt må gjøres.

Lars er den beste, tryggeste og dyktigste tannlege jeg har hatt.

Tannlege: Lars Fredrik Rehn Skrevet

Jeg er meget fornøyd med alt hos dr Rehn. Han er profesjonel samtidig som han er personlig. Han er faglig dyktig og jeg føler meg alltid godt i varetatt hos han. Tannlege skrekken er helt borte.

Ett neste 25 års langt forhold......

Tannlege: Helga Therese Woll Skrevet

Har gått til Helga Woll siden begynnelsen av 90-tallet. Så lenge hun er tannlege kommer jeg til å gå til henne.
Flink og behagelig. Husker navn og bursdagen til barna mine(som ikke går til henne...). Snakker om hvor jeg var på ferie for flere år siden. Virker genuint interessert......
Kanskje litt dyrere enn gjennomsnittet . men helt klart verdt det...

Proff, ryddig, dyktig.

Tannlege: Lars Fredrik Rehn Skrevet

Alltid innkalling til rett tid, full oversikt over hva som skal ses på siden forrige gang. Fornuftige priser, og ikke plagsomt mye mersalg. Anbefales. Har brukt ham i 14 år.

Solid og tilgjengelig

Tannlege: Lars Fredrik Rehn Skrevet

Hyggelig tannlege som gir god og skånsom behandling. Gjør grundige vurderinger, henviser til spesialist når det er nødvendig. Ingen annen tannlege har hatt autoritet nok til å få meg til å bruke tanntråd daglig.