Bislet Tannlegesenter

Bislet Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bislet Tannlegesenter

No.1

Tannlege: Harald Guttorm Bakke Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk men å gå til Harald Bakke er bare helt fantastisk.
For en flink fyr. Han kan alt ,også kompliserte ting.
Veldig fornøyd😀😀😀😀😀

Harald er en dyktig, grundig og pålitelig tannlege.

Tannlege: Harald Guttorm Bakke Skrevet

Har brukt Harald Bakke som min tannlege i over 20 år, med kun god erfaring. Han respekterer min antydning til tannlegeskrekk, og er nøye med å beskrive hva han gjør underveis, hva som er skadet og hva som må eller bør gjøres. Jeg har ikke opplevd at Harald har dårlig tid eller spekulerer i å finne dyre løsninger. Tvert i mot er han flink til å skille mellom virkelige behov for tannbehandling og hva som evt kan vente litt. Med årlig sjekk får jeg nok oppfølging slik at små skader ikke blir oversett, de tas med en gang.

Veldig flink

Tannlege: Bjørn Viggo Knutsen Skrevet

Kontaktet kontoret for å få satt inn en krone. Fikk fin veiledning og hjelp fra sekretær og time rimelig raskt. Da jeg kom til behandling tok tannlegen seg god tid til å informere om alternative løsninger inkl. fordeler og ulemper. Han informerte om de ulike prisene som de ulike løsningene ville ha. Han forsøkte ikke å pushe meg i en bestem retning ift pris. Han virket omtenksom, lyttende og vennlig. Virker som han vet hva han gjør. Prisen for behandlingen er ikke ubetydelig under andre tannleger i strøket.

Meget dyktig og behagelig.

Tannlege: Bjørn Viggo Knutsen Skrevet

Har benyttet Bislett Tannlegesenter og Bjørn Knutsen i en årrekke. Kun årlig sjekk da jeg har lite problemer med tennene. Meget behagelig. Bjørn kan sitt håndverk.

Siljan; hun kurerte min tannlegeskrekk..

Tannlege: Anne-Cathrine Siljan Skrevet

Rolig, behagelig, humoristisk, pålitelig, nøyaktig.
Topp tannlege:-)