Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Krystian Jan Salega Skrevet

Veldig dyktig i det han gjør og spør alltid om det går bra. Utrolig blid og imøtekommende!! :-) Veldig fornøyd med arbeidet han har gjort med mine tenner. Anbefales på det sterkeste!! Billig er han også. Det var derfor jeg valgte denne klinikken også var jeg så heldig å få den flinke tannlegen også! UTROLIG FORNØYD og flott service av de herlige jentene i resepsjonen! Jeg vet ikke om det finnes et bedre tannlegekontor enn dette. Åpningstider på ettermidaggen har de også som er supert for de med søvnvansker. Her vil jeg ikke slutte å gå før de kaster meg ut.

Flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Jaime Eduardo Vargas Wendeus Skrevet

Jaime er en veldig hyggelig og flink tannlege.
Fra en med mild tannlege-skrekk kan Jaime anbefales. Prisene på klinikken er også veldig hyggelige.

Veldig godt fornøyd!

Tannlege: Krystian Jan Salega Skrevet

Har vært kunde hos Krystian / EuroClinic noen år nå, og jeg har trukket et par visdomstenner, fått ordnet en biteskinne, samt oppfølging og kontroller.

Krystian er i møtekommende og hyggelig. Full kontroll på sitt yrke. Anbefales på det sterkeste!

Lokalet hos EuroClinic er også meget tilfredsstillende.

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg har aldri vært hos en så hensynsfull og flink tannlege som Constance. Hun er både proff og snill, og formidler en helt sjelden trygghet. Anbefaler henne på det sterkeste til alle som ønsker seg en tannlege som håndterer pasienter med tannlegeskrekk godt :)

Hyggelig og flink

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Moderne tannklinikk med relativt lavt prisnivå. Jeg har vært der ganske mange ganger. Tannlegen er imøtekommende og fremstår faglig oppdatert. Gode muligheter for timer på ettermiddag/kveld, god tilgjengelighet på telefon og e-post. Anbefales!