Profilbilde

Kristian Kjellsen

Christiania Tannlegesenter, Spesialist Klinikken AS, Tannlegene i Cappelensgate 6

Periodonti

1998

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Christiania Tannlegesenter Prisliste
Spesialist Klinikken AS Priser mangler
Tannlegene i Cappelensgate 6 Prisliste

Christiania Tannlegesenter Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Spesialist Klinikken AS Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grønland 4 0188 Oslo
Tannlegene i Cappelensgate 6 Telefonnummer35 52 27 1035 52 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Cappelensgate 6 3722 Skien
Kristian Kjellsen er tannlege i Oslo og Skien

Siste vurderinger av Kristian Kjellsen

En fantastisk tannlege - Spsielt for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg kom nettopp fra min første skikkelige tannlegetime etter barneskolen (er 27 år).
Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske og har utsatt mine problemer i forhold til dette, men etter at jeg snakket med Kristian har jeg tro på at jeg skal kunne greie å komme igjennom dette.

En fantastisk tannlege som virkelig forstår seg på de som problemer for å gå til tannlegen. Han tok seg veldig god til og viste meg instrumenter, hvordan de fungerte.

Tusen takk!

Eksepsjonelt dyktige tannleger

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg som nå har nådd 32 år og hatt tannlegeskrekk siden mitt første med en tannlege i 3 års alderen må si jeg virkelig kom til rett sted når det gjelder ovennevnte klinikk, jeg har slått ihjel ett "par" timer med Jaime først og fremst og for en utrolig tannlege som gjorde meg sakte men sikkert tryggere og tryggere, og ikke minst hvilken jobb han har gjort 👍 Kristian Kjellsen skal også nevnes så absolutt nevnes, som har gjort en kjempejobb og gitt meg rett og slett en ny verden å utforske, smile igjen, spise nøyaktig hva man vil og etc.. Jeg er evig takknemlig for jobben de har gjort selvfølgelig og jeg er utrolig stolt av meg selv som har klart å overvinne min egen frykt.

Veldig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Behagelig og dyktig tannlege. Jeg trakk en jeksel og har fått satt inn implantat som jeg er veldig fornøyd med.

Anbefaler Dada og Kristian Kjellsen for de som har tannlegskrekk

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha hatt tannlegeskrekk hele livet, har jeg endelig møtt tannleger som skjønner mitt problem, og som har tatt grep slik at jeg nå har fått igjen tilliten til tannleger, vertfall disse to!
Alle som jobber på dette tannlegesenteret er hyggelige og imøtekommende, fra de som tar telefonen til tannlegene.

En Mester i sitt yrke - min beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Dr. Kjellsen er en meget professjonell og dyktig tannlege, som jeg har stor tillit til.
Han mestrer alle kompliserte saker med en uslåelig kombinasjon av kunnskap og evner på høyt nivå, effektivitett, samt med beste pasient håndtering og dialog ved ennhver tid.

Jeg har vært gjennom mange tannlege besøk gjennom alle år, men han erdet beste tannlegen jeg har hatt.

Dr. Kjellsen og hele Christiania tannlege senter kan bare anbefales på det sterkeste.