Kristian Kjellsen

Kristian Kjellsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Kjellsen

ANBEFALES IKKE

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Opplevelsen med tannimplantatbehandling hos spesialist Kristian Kjellsen i april 2023 er en skuffelse. Lite informasjoner gjennom hele behandlingsprosessen. Overlot mye til assistenten. Implantatkronen løsnet etter 3 uker. Jeg valgte en feil behandler.
Dessuten er det en effektiv tannlegesenter, lite venting.
Tannlege Constance Schar er veldig dyktig.

En fantastisk tannlege - Spsielt for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg kom nettopp fra min første skikkelige tannlegetime etter barneskolen (er 27 år).
Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske og har utsatt mine problemer i forhold til dette, men etter at jeg snakket med Kristian har jeg tro på at jeg skal kunne greie å komme igjennom dette.

En fantastisk tannlege som virkelig forstår seg på de som problemer for å gå til tannlegen. Han tok seg veldig god til og viste meg instrumenter, hvordan de fungerte.

Tusen takk!

Eksepsjonelt dyktige tannleger

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg som nå har nådd 32 år og hatt tannlegeskrekk siden mitt første med en tannlege i 3 års alderen må si jeg virkelig kom til rett sted når det gjelder ovennevnte klinikk, jeg har slått ihjel ett "par" timer med Jaime først og fremst og for en utrolig tannlege som gjorde meg sakte men sikkert tryggere og tryggere, og ikke minst hvilken jobb han har gjort 👍 Kristian Kjellsen skal også nevnes så absolutt nevnes, som har gjort en kjempejobb og gitt meg rett og slett en ny verden å utforske, smile igjen, spise nøyaktig hva man vil og etc.. Jeg er evig takknemlig for jobben de har gjort selvfølgelig og jeg er utrolig stolt av meg selv som har klart å overvinne min egen frykt.

Veldig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Behagelig og dyktig tannlege. Jeg trakk en jeksel og har fått satt inn implantat som jeg er veldig fornøyd med.

Anbefaler Dada og Kristian Kjellsen for de som har tannlegskrekk

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha hatt tannlegeskrekk hele livet, har jeg endelig møtt tannleger som skjønner mitt problem, og som har tatt grep slik at jeg nå har fått igjen tilliten til tannleger, vertfall disse to!
Alle som jobber på dette tannlegesenteret er hyggelige og imøtekommende, fra de som tar telefonen til tannlegene.