Kristian Kjellsen

Christiania Tannlegesenter, Dronningen Tannklinikk AS, Tannlegene i Cappelensgate 6

Periodonti

Kristian Kjellsen er tannlege i Oslo, Bodø og Skien

Siste vurderinger av Kristian Kjellsen

Eksepsjonelt dyktige tannleger

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg som nå har nådd 32 år og hatt tannlegeskrekk siden mitt første med en tannlege i 3 års alderen må si jeg virkelig kom til rett sted når det gjelder ovennevnte klinikk, jeg har slått ihjel ett "par" timer med Jaime først og fremst og for en utrolig tannlege som gjorde meg sakte men sikkert tryggere og tryggere, og ikke minst hvilken jobb han har gjort 👍 Kristian Kjellsen skal også nevnes så absolutt nevnes, som har gjort en kjempejobb og gitt meg rett og slett en ny verden å utforske, smile igjen, spise nøyaktig hva man vil og etc.. Jeg er evig takknemlig for jobben de har gjort selvfølgelig og jeg er utrolig stolt av meg selv som har klart å overvinne min egen frykt.

Veldig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Behagelig og dyktig tannlege. Jeg trakk en jeksel og har fått satt inn implantat som jeg er veldig fornøyd med.

Anbefaler Dada og Kristian Kjellsen for de som har tannlegskrekk

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha hatt tannlegeskrekk hele livet, har jeg endelig møtt tannleger som skjønner mitt problem, og som har tatt grep slik at jeg nå har fått igjen tilliten til tannleger, vertfall disse to!
Alle som jobber på dette tannlegesenteret er hyggelige og imøtekommende, fra de som tar telefonen til tannlegene.

En Mester i sitt yrke - min beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Dr. Kjellsen er en meget professjonell og dyktig tannlege, som jeg har stor tillit til.
Han mestrer alle kompliserte saker med en uslåelig kombinasjon av kunnskap og evner på høyt nivå, effektivitett, samt med beste pasient håndtering og dialog ved ennhver tid.

Jeg har vært gjennom mange tannlege besøk gjennom alle år, men han erdet beste tannlegen jeg har hatt.

Dr. Kjellsen og hele Christiania tannlege senter kan bare anbefales på det sterkeste.

Kjempebra.

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

For meg som har tannlegeskrekk er jeg veldig fornøyd med Kristian Kjellsen. Han er rolig og forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Jeg er fremdeles redd før jeg går inn, men det har blitt mye bedre.

Proff

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Smertefritt, effektivt og god forklaring på hva som foregikk underveis. Viktig å føle seg trygg når man setter inn et tannimplantat.

Super tannlege

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Var hos Kristian Kjellsen på Dronningen Tannklinikk. Grudde meg og i sær da jeg leste i et hefte på venteværelset om hva jeg kunne forvente av forholdsregler etter behandlingen. Så da jeg kom inn i tannlegestolen var det like før jeg trakk meg. Men Kristian ba om å få se heftet jeg hadde lest i, og beroliget meg deretter. En ro og en profesjonalitet som innga full tillit. Fikk gode råd med med etter behandlingen, og jeg er superfornøyd. Maken til flinke tannleger som på Dronningen tannklinikk skal man lete lenge etter! Både Kristian Kjellsen og Johan Furebotten er i premium klassen.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Utrolig dyktig tannlege. Kan sitt fag. God til å følge opp pasienter. God på informasjon, kjempehyggelig.