Christiania Tannlegesenter

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Veldig god tannlege

Tannlege: Jaime Eduardo Vargas Wendeus Skrevet

Kan anbefale han til alle jeg møter. Utrolig dyktig. Veldig imøtekommende og hyggelig fyr. Tommel opp.

Dyktig og flott dame

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Vil anbefale Milana til alle som lider av tannlegeskrekk som meg! Jeg var hos henne forrige uke og hun trakk en visdomstann på meg som satt fast i kjevebenet . Gjorde det vondt? NEI, nei og nei! Hun er fantastisk , jobber fort, forklarer deg masse underveis og er veldig opptatt av du skal ha det bra både under behandling og etter den. Tusen takk, Milana!

Kjempesnill og dyktig dame

Tannlege: Vesna Obradovic Skrevet

Veldig imøtekommende dame, tar seg godt av pasientene sine. Lett å få god kjemi med og man merker at hun ikke prøver a sko seg på kundene sine. Ser frem til vårt neste møte! 😊

Bare bra!

Tannlege: Vesna Obradovic Skrevet

Jeg pleier ikke å skrive omtaler men jeg var utrolig overasket på disse omtaler siden jeg har opplevd bare positiv med henne. Jeg var hennes pasient i over to år og er veldig fornøyd med hele processen. Hennes program kan være litt hektisk av og til men det har ikke påvirket mine resultater på ingen måte. Jeg har hatt tannregulering og behandling før og etter bittkorrigerende(ortognatisk) kirurgi og alt gikk meget bra.

Profesjonell og omsorgsfull

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Som en gravid kvinne, var jeg bekymret og hadde mange spørsmål ved siden av smertene i visdomtannen min. Hun klarte å ro meg ned og gi veiledning. Jeg er takknemlig for hennes råd, tålemodighet og kan bare anbefale henne på det sterkeste.