Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

the best dentist i have been to in Oslo

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Very nice and easy to talk to. Friendly and a good listener. Takes time and does what is needed. She does not fix "problems" that do not need fixing. Will consult with the patient and will find the best solution for the patient. Very open about the plans and costs.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

En mer varm, imøtekommende og dyktig tannlege skal du lete lenge etter. Jeg har alltid vært engstelig for å gå til tannlegen, og etter et langt år med mange tannlegebesøk for ulike grunner endte jeg hos henne. Måten hun har møtt meg på, lytter og får meg til å føle meg rolig har så og si fjernet all engstelse jeg tidligere har følt på, og jeg gruer meg ikke i det hele tatt til å ta tak i tannhelseproblemer jeg har hatt i en årrekke.

Anbefales på det varmeste!

Best tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg er pasient til Constance i over ti år. Har hatt flere utfordringen m tannhelsa, som hun alltid tar på alvor. Hun er perfeksjonist, følger opp pasienten grundig og gir gode, grundige råd. Når man er urolig (man blir det noen ganger) eller redd, hun ser det, tar pause, prater med pasienten, forklarer alt og dette gir trygghet. Beste tannlegen man kan tenke seg! Resepsjonen har også blitt fantastisk i siste årene m Elin og andre ansatte.

Beste tannlegen ever!

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men etter 2-3 besøk hos Constance gruer jeg meg ikke veldig til neste time.
Hun er utrolig flink og tar godt vare på meg.
Jeg føler meg trygg hos henne.
Anbefaler Christiania tannlegesenter og Constanse!😃

Tålmodig og skaper trygghet

Tannlege: Pedram Zandi Skrevet

Jeg har kviet meg til å gå til tannlegen i flere år, og derfor veldig takknemlig for behandlingen jeg fikk. Veldig hyggelig tannlege, som gir det lille ekstra for å få deg til å føle deg trygg. Veldig flink til å respondere og tilpasse seg dine behov, og ga god og veiledning av hva som skjedde gjennom prosessen. Alt med et smil om munn :) anbefales, spesielt om du egentlig kvier deg for å dra til tannlegen.