Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Dyktig tannlege

Tannlege: Pedram Zandi Skrevet

Tannlegen var hyggelig, imøtekommende, grundig, flink og kom med flere gode råd. Kommer definitivt tilbake neste gang!

Verdens beste tannlege😊

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Har hatt tannlege skrekk i mange år. Leste om Christiania tannlegesenter på nett og tok kontakt. Jeg bor i Kragerø og velger glatt og reise inn til Oslo for og gå til Constance😊hun er bare helt fantastisk, rolig og til og stole på 100%.

Utrolig dyktig!

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Constance er en utrolig dyktig tannlege. Hun kommuniserer bra, og er veldig profesjonell i møte med deg. Hun er morsom, snill og tar seg god tid. Man ser på hele henne at hun bryr seg og vil at du skal føle deg bra. Resten av de ansatte på Christiania tannlegesenter tar deg godt i mot, har et godt humør og skaper en fin atmosfære! Anbefaler varmt Schär, og det kommer fra en som er kresen på tannleger. :-)

Flinkeste tannlegen jeg har vært borti

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Etter at jeg hadde uflaks med en annen klinikk og fikk en veldig dårlig fylling, ordnet Constance oppi dette. Hun tok seg god tid og gjorde jobben veldig godt! Forrige klinikk påsto at jeg trengte rotfylling, men det stemte ikke i det hele tatt. Utrolig flink tannlege som tar seg god tid til å gjøre jobben onkelig. Kommer uten tvil til å til henne fremover!

Verste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Pedram Zandi Skrevet

Hele opplevelsen var ubehagelig, og jeg følte meg ikke i gode hender. Angrer fryktelig på at jeg valgte denne tannlegen.

anbefaler alle om å se etter en annen tannlege.