Christiania Tannlegesenter

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Hun strekker seg langt for å hjelpe deg, er en fantastisk flink og hensynsfull tannlege. Alltid blid og hyggelig.

verdens beste tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske etter det jeg har erfart med tidligere tannleger.
Jeg byttet til Constance Schär, og det valget må ha vært det beste!
Jeg føler meg så utrolig trygg i tannlegestolen. Constance tar seg god tid til deg, hun bryr seg og ikke minst så er hun morsom. Hun er utrolig profesjonell i yrket sitt!
Klem Elin Balkan

Fantastisk tannlege! 💖

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Har levd med en kronisk sykdom i 8 år (ME), og dermed vært borti det meste av leger og spesialister. Hadde aldri trodd at møtet med min nye tannlege, skulle vise seg å bli min beste erfaring med helsevesenet noen sinne! Og da snakker jeg ikke om en vanlig sjekk med røntgen og tannpuss. Jeg kom til Milana med 4 vanskelige visdomstenner, som har bydd på store helseplager. Har aldri hatt noen utpreget tannlegeskrekk, men tannlegebesøk ble gjerne skjøvet nederst på gjøremålslisten. Etter første time hos Milana, skjønte jeg at jeg skulle få hjelp og at jeg var i gode hender. Til tross for kirurgisk tanntrekkng og komplikasjoner pga min generelle helsetilstand, har jeg GLEDET meg til å komme til Milana! Hun lytter og tar meg på alvor. Hun er positiv, blid, oppmuntrende, og ikke minst morsom :D Hun er superflink til å hele tiden forklare underveis hva som skal skje, og hvordan situasjonen best kan gripes an. Hun er effektiv, men tålmodig, og påser at det aldri er vondt eller skremmende. Og ikke minst, hun gjør jobben ordentlig!
Jeg har aldri før følt meg så trygg og ivaretatt. Hun er genuint interessert i meg som pasient. Og følger opp pr telefon og sms, selv i sin egen fritid. Jeg har riktignok hatt en del komplikasjoner. Men en sånn oppfølging, er langt over hva man kan forvente. Og jeg er så takknemlig.

Milana er imponerende kunnskapsrik og profesjonell. Hun inkluderer munnen som en del av kroppen, og tar hensyn til min helsetilstand ved behandling. Hvilket er en stor kontrast til de fleste andre leger og tannleger, som drar et unaturlig skille mellom tenner og øvrige helse. Hun forklarer meg hvordan tennene kan påvirke resten av kroppen, og visa versa. Noe som vitner om en genuin interesse for hennes fagområde, samt bred kunnskap om et helhetlig helsebilde.

Jeg skal til Milana og borre i noen jeksler neste uke, og gleder meg allerede. Det blir en lek i forhold til hva vi har vært gjennom siste året. Og jeg er helt trygg på at det blir så godt som smertefritt og en koselig dag hos min favoritt😁😷 Milana er selvfølgelig også super i forhold til anbefaling av videre behandlinger og tannstell. Hva som er viktig å gjøre noe med og hva som kan vente. En oppriktig vurdering, uten i nærheten av å være noen form for mersalg eller denslags.

Jeg kan altså på det varmeste anbefale Milana! Samt alle de milde, imøtekommende og flinke assistentene på Christiania tannlegesenter!⭐️😷

Mer enn fonøyd!

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Er 60 år mann, fast hos Constanse i 4-5 år, ikke uten grunn, med alt fra rotfyllinger, krone, reparasjoner av ødelagte fyllinger, estetisk behandling..og betennelse i tannkjøtt, men fare for spredning til kjeveben. Har nok vært et vanskelig tilfelle...siden jeg tildligere ikke tok min egen tannhelse nok på alvor, i yngre alder. Tannlegen min er drivende dyktig og tar meg på alvor som pasient, moderne innstilt og aldri redd for utfordringer (nok av dem i min tanngard). Åpningstider og priser er helt ok. Fikk anbefalt Constance Schär av en kollega, sender den videre til andre.

Veldig god tannlege

Tannlege: Jaime Eduardo Vargas Wendeus Skrevet

Kan anbefale han til alle jeg møter. Utrolig dyktig. Veldig imøtekommende og hyggelig fyr. Tommel opp.