Christiania Tannlegesenter

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Kjempebra.

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

For meg som har tannlegeskrekk er jeg veldig fornøyd med Kristian Kjellsen. Han er rolig og forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Jeg er fremdeles redd før jeg går inn, men det har blitt mye bedre.

Proff

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Smertefritt, effektivt og god forklaring på hva som foregikk underveis. Viktig å føle seg trygg når man setter inn et tannimplantat.

Anbefales!

Tannlege: Krystian Jan Salega Skrevet

Etter en mindre bra opplevelse på en annen klinikk researchet jeg litt og fant ut at jeg ville prøve å gå til Krystian som utelukkende har gode omtaler.

Krystian er hyggelig og svært dyktig. Han forklarer hva man ser på bildene, og sjekker tennene nøye. Hadde ikke behandlingsbehov, men fikk en grundig rens og pusset litt på en fylling jeg var misfornøyd med fra forrige klinikk. Fikk også gode råd for hvordan jeg kan ta bedre vare på tennene mine.

Meget dyktig!

Tannlege: Ane Marte Lysne Stamnes Skrevet

Ane Marte er en meget dyktig og profesjonell tannlege. Hun er nøye i behandlingen og fremstår som en perfeksjonist. I møte med pasient er hun både hyggelig og forståelsefull. Hun tar hensyn og spør hvordan det går underveis, og er nøye med å forklare hva som skjer eller tilpasse for andre ønsker dersom man vil eller har behov for dette. Hun slår meg som en bra tannlege å oppsøke dersom man har tannlegeskrekk.

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Hun strekker seg langt for å hjelpe deg, er en fantastisk flink og hensynsfull tannlege. Alltid blid og hyggelig.