Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Et usedvanlig hyggelig besøk hos tannlegen i går

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Jeg (og flere i min familie) har vært kunde hos Euroklinikk, nå Christiania Tannlege senter, nesten helt i fra de etablerte selskapet. Jeg har hatt flere forskjellige faste tannleger der, da flere har sluttet i årenes løp. Stort sett har jeg vært fornøyd. Vi begynte hos Euroklinikk fordi de i begynnelsen hadde meget konkurransedyktige priser og ok tannleger. For ca. 18 mndr siden byttet jeg tannlege fordi de skulle ha nesten dobbel pris på en krone i forhold til flere andre tannleger. Martine sendte ut et sommertilbud på sjekk og rens av tenner, som lå på et normalt akseptabelt nivå, så da valgte jeg å benytte meg av det. Min faste tannlege var på langtids ferie, så det var den forholdsvis nyansatte Martine som møtte meg. Hun er en juvel. Jeg føyer meg inn i rekken til de tidligere positive omtaler/kommentarer. Aldri har jeg møtt en så høffelig, blid, omsorgsfull, hyggelig og samtidig profesjonell tannlege. Hun forklarer alt hun ser på røntgen og alt hun gjør, gir gode råd og anbefalinger, spør hele tiden hvordan pasienten har det, er meget lett på hånden. En juvel for oss pasienter. Om prisnivået i fremtiden blir konkurransedyktig kommer jeg takket være Martine til å fortsette som kunde hos Christiania Tannlegesenter, så jeg gir de en sjanse til til tross for at jeg er meget fornøyd med den nye tannlegen jeg begynte å bruke

Dyktig, hyggelig og proff

Tannlege: Krystian Jan Salega Skrevet

Har vært hos Krystian flere ganger, og er veldig fornøyd hver gang. Alltid veldig redelig og hyggelig. Virkelig god service og flott resultat.

Fantastisk dyktig og profesjonell

Tannlege: Constance Schär Skrevet

En tannlege som virkelig setter pasienten i høysetet. Dyktig og profesjonell til fingerspissene. Alltid blid. Hvis alle tannleger hadde vært som hun,hadde det ikke vært mange pasienter til behandling. Trenger du behandling spør etter Constance Schär,da er du i trygge hender.

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Hun er en utmerket og profesjonell tannlege. Veldig hyggelig og spurte hvordan det gikk underveis. Hun var også veldig informativ om hva hun så på røntgenbildene noe som gjorde det hele til en informativ tannlegetime, i tillegg til at jeg fikk rene tenner.

Finnes ikke bedre tannlege!

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Hadde i dag en rotfylling hos Christiana Tannlegesenter. Tannlegen var Martine som gjorde en utmerket jobb med å få meg til å føle meg vell selv all ubehag. Martine er det jeg kaller en godhjerta tannlege som gjør det aller beste for sine pasienter. Anbefales!!