Christiania Tannlegesenter

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Bare bra!

Tannlege: Vesna Obradovic Skrevet

Jeg pleier ikke å skrive omtaler men jeg var utrolig overasket på disse omtaler siden jeg har opplevd bare positiv med henne. Jeg var hennes pasient i over to år og er veldig fornøyd med hele processen. Hennes program kan være litt hektisk av og til men det har ikke påvirket mine resultater på ingen måte. Jeg har hatt tannregulering og behandling før og etter bittkorrigerende(ortognatisk) kirurgi og alt gikk meget bra.

Profesjonell og omsorgsfull

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Som en gravid kvinne, var jeg bekymret og hadde mange spørsmål ved siden av smertene i visdomtannen min. Hun klarte å ro meg ned og gi veiledning. Jeg er takknemlig for hennes råd, tålemodighet og kan bare anbefale henne på det sterkeste.

Anbefalles ikke!

Tannlege: Vesna Obradovic Skrevet

Anbefaller ikke denne kjeveortopeden! Min sønn har gått her og vi er ikke fornøyde med behandligen som tok mye lengre tid en den som vi først ble forespeilet.

Forklarende, dyktig, imøtekommende

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Har et "større prosjekt" hos Milana nå. Hun forklarer, veileder, gjør arbeidet på en trygg måte. Gruer meg aldri for å komme til Milana, hun tar godt vare på meg.

Best tannlege jeg har hatt i livet mitt

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg bodde i flere land og hadde mange tannleger i løpet av mine 40 år. Begynte hos Constance for ca. 6 år siden. Siden da hadde jeg bare bra opplevelse. Hun bryr seg om pasienter, er veldig grundig og er god til å få deg til å slappe av når man er redd eller stresset. Jeg fikk super bra behandling i alle årene. Absolutt anbefales!

Resepsjon på senteret er ikke så imponerende - men det lever jeg med, mot en super bra tannlege.