Christiania Tannlegesenter

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Den beste

Tannlege: Yasmym Bennæs Skrevet

Veldig behagelig tannlege. Forklarer alt hun gjør. Hun kommer med forslag og hører på meg som pasient.

Ekstremt fornøyd

Tannlege: Daliborka Vujadin Kjellsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men hun gjør meg helt rolig. Hun stresser ikke, er veldig flink til å forklare underveis og tar godt vare på meg hele veien. Anbefaler henne virkelig!

ANBEFALES IKKE

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Opplevelsen med tannimplantatbehandling hos spesialist Kristian Kjellsen i april 2023 er en skuffelse. Lite informasjoner gjennom hele behandlingsprosessen. Overlot mye til assistenten. Implantatkronen løsnet etter 3 uker. Jeg valgte en feil behandler.
Dessuten er det en effektiv tannlegesenter, lite venting.
Tannlege Constance Schar er veldig dyktig.

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Daliborka Vujadin Kjellsen Skrevet

Hadde min hittil beste tannlege opplevelse med henne. Så varm og omtenksom og veldig dyktig. Har funnet min faste tannlege :)

En fantastisk tannlege - Spsielt for de med tannlegeskrekk

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Jeg kom nettopp fra min første skikkelige tannlegetime etter barneskolen (er 27 år).
Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske og har utsatt mine problemer i forhold til dette, men etter at jeg snakket med Kristian har jeg tro på at jeg skal kunne greie å komme igjennom dette.

En fantastisk tannlege som virkelig forstår seg på de som problemer for å gå til tannlegen. Han tok seg veldig god til og viste meg instrumenter, hvordan de fungerte.

Tusen takk!