Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Best tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg er pasient til Constance i over ti år. Har hatt flere utfordringen m tannhelsa, som hun alltid tar på alvor. Hun er perfeksjonist, følger opp pasienten grundig og gir gode, grundige råd. Når man er urolig (man blir det noen ganger) eller redd, hun ser det, tar pause, prater med pasienten, forklarer alt og dette gir trygghet. Beste tannlegen man kan tenke seg! Resepsjonen har også blitt fantastisk i siste årene m Elin og andre ansatte.

Beste tannlegen ever!

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men etter 2-3 besøk hos Constance gruer jeg meg ikke veldig til neste time.
Hun er utrolig flink og tar godt vare på meg.
Jeg føler meg trygg hos henne.
Anbefaler Christiania tannlegesenter og Constanse!😃

Tålmodig og skaper trygghet

Tannlege: Pedram Zandi Skrevet

Jeg har kviet meg til å gå til tannlegen i flere år, og derfor veldig takknemlig for behandlingen jeg fikk. Veldig hyggelig tannlege, som gir det lille ekstra for å få deg til å føle deg trygg. Veldig flink til å respondere og tilpasse seg dine behov, og ga god og veiledning av hva som skjedde gjennom prosessen. Alt med et smil om munn :) anbefales, spesielt om du egentlig kvier deg for å dra til tannlegen.

Tar tannlegeskrekk på alvor

Tannlege: Pedram Zandi Skrevet

Hyggelig og rolig tannlege som møter pasienten på en god måte. Respekterer tannlegeskrekk, forklarer hva han skal gjøre og stopper når pasienten ber om det. Gjør pasienten trygg.

Dyktig tannlege

Tannlege: Pedram Zandi Skrevet

Tannlegen var hyggelig, imøtekommende, grundig, flink og kom med flere gode råd. Kommer definitivt tilbake neste gang!