Christiania Tannlegesenter

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Eksepsjonelt dyktige tannleger

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Jeg som nå har nådd 32 år og hatt tannlegeskrekk siden mitt første med en tannlege i 3 års alderen må si jeg virkelig kom til rett sted når det gjelder ovennevnte klinikk, jeg har slått ihjel ett "par" timer med Jaime først og fremst og for en utrolig tannlege som gjorde meg sakte men sikkert tryggere og tryggere, og ikke minst hvilken jobb han har gjort 👍 Kristian Kjellsen skal også nevnes så absolutt nevnes, som har gjort en kjempejobb og gitt meg rett og slett en ny verden å utforske, smile igjen, spise nøyaktig hva man vil og etc.. Jeg er evig takknemlig for jobben de har gjort selvfølgelig og jeg er utrolig stolt av meg selv som har klart å overvinne min egen frykt.

Veldig dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Behagelig og dyktig tannlege. Jeg trakk en jeksel og har fått satt inn implantat som jeg er veldig fornøyd med.

Den beste tannlege noensinne!

Tannlege: Krystian Jan Salega Skrevet

Meget dyktig, veldig hyggelig tannlege som virkelig kan sitt arbeid og med sin vennlige holdning, vil jeg ikke lenger ha en annen tannlege. Vi pratet sammen om beste løsning til tennene mine og jeg fikk masse gode råd. Han jobber også på lørdager og hos Christiania tannlegesenter har de lange åpningstidene som gjør at man kan alltid finne et tidspunkt. Anbefales!

Anbefaler Dada og Kristian Kjellsen for de som har tannlegskrekk

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Etter å ha hatt tannlegeskrekk hele livet, har jeg endelig møtt tannleger som skjønner mitt problem, og som har tatt grep slik at jeg nå har fått igjen tilliten til tannleger, vertfall disse to!
Alle som jobber på dette tannlegesenteret er hyggelige og imøtekommende, fra de som tar telefonen til tannlegene.

En Mester i sitt yrke - min beste tannlege

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Dr. Kjellsen er en meget professjonell og dyktig tannlege, som jeg har stor tillit til.
Han mestrer alle kompliserte saker med en uslåelig kombinasjon av kunnskap og evner på høyt nivå, effektivitett, samt med beste pasient håndtering og dialog ved ennhver tid.

Jeg har vært gjennom mange tannlege besøk gjennom alle år, men han erdet beste tannlegen jeg har hatt.

Dr. Kjellsen og hele Christiania tannlege senter kan bare anbefales på det sterkeste.

Kjempebra.

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

For meg som har tannlegeskrekk er jeg veldig fornøyd med Kristian Kjellsen. Han er rolig og forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Jeg er fremdeles redd før jeg går inn, men det har blitt mye bedre.

Proff

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Smertefritt, effektivt og god forklaring på hva som foregikk underveis. Viktig å føle seg trygg når man setter inn et tannimplantat.

Anbefales!

Tannlege: Krystian Jan Salega Skrevet

Etter en mindre bra opplevelse på en annen klinikk researchet jeg litt og fant ut at jeg ville prøve å gå til Krystian som utelukkende har gode omtaler.

Krystian er hyggelig og svært dyktig. Han forklarer hva man ser på bildene, og sjekker tennene nøye. Hadde ikke behandlingsbehov, men fikk en grundig rens og pusset litt på en fylling jeg var misfornøyd med fra forrige klinikk. Fikk også gode råd for hvordan jeg kan ta bedre vare på tennene mine.

Meget dyktig!

Tannlege: Ane Marte Lysne Stamnes Skrevet

Ane Marte er en meget dyktig og profesjonell tannlege. Hun er nøye i behandlingen og fremstår som en perfeksjonist. I møte med pasient er hun både hyggelig og forståelsefull. Hun tar hensyn og spør hvordan det går underveis, og er nøye med å forklare hva som skjer eller tilpasse for andre ønsker dersom man vil eller har behov for dette. Hun slår meg som en bra tannlege å oppsøke dersom man har tannlegeskrekk.

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Hun strekker seg langt for å hjelpe deg, er en fantastisk flink og hensynsfull tannlege. Alltid blid og hyggelig.

verdens beste tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske etter det jeg har erfart med tidligere tannleger.
Jeg byttet til Constance Schär, og det valget må ha vært det beste!
Jeg føler meg så utrolig trygg i tannlegestolen. Constance tar seg god tid til deg, hun bryr seg og ikke minst så er hun morsom. Hun er utrolig profesjonell i yrket sitt!
Klem Elin Balkan

Fantastisk tannlege! 💖

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Har levd med en kronisk sykdom i 8 år (ME), og dermed vært borti det meste av leger og spesialister. Hadde aldri trodd at møtet med min nye tannlege, skulle vise seg å bli min beste erfaring med helsevesenet noen sinne! Og da snakker jeg ikke om en vanlig sjekk med røntgen og tannpuss. Jeg kom til Milana med 4 vanskelige visdomstenner, som har bydd på store helseplager. Har aldri hatt noen utpreget tannlegeskrekk, men tannlegebesøk ble gjerne skjøvet nederst på gjøremålslisten. Etter første time hos Milana, skjønte jeg at jeg skulle få hjelp og at jeg var i gode hender. Til tross for kirurgisk tanntrekkng og komplikasjoner pga min generelle helsetilstand, har jeg GLEDET meg til å komme til Milana! Hun lytter og tar meg på alvor. Hun er positiv, blid, oppmuntrende, og ikke minst morsom :D Hun er superflink til å hele tiden forklare underveis hva som skal skje, og hvordan situasjonen best kan gripes an. Hun er effektiv, men tålmodig, og påser at det aldri er vondt eller skremmende. Og ikke minst, hun gjør jobben ordentlig!
Jeg har aldri før følt meg så trygg og ivaretatt. Hun er genuint interessert i meg som pasient. Og følger opp pr telefon og sms, selv i sin egen fritid. Jeg har riktignok hatt en del komplikasjoner. Men en sånn oppfølging, er langt over hva man kan forvente. Og jeg er så takknemlig.

Milana er imponerende kunnskapsrik og profesjonell. Hun inkluderer munnen som en del av kroppen, og tar hensyn til min helsetilstand ved behandling. Hvilket er en stor kontrast til de fleste andre leger og tannleger, som drar et unaturlig skille mellom tenner og øvrige helse. Hun forklarer meg hvordan tennene kan påvirke resten av kroppen, og visa versa. Noe som vitner om en genuin interesse for hennes fagområde, samt bred kunnskap om et helhetlig helsebilde.

Jeg skal til Milana og borre i noen jeksler neste uke, og gleder meg allerede. Det blir en lek i forhold til hva vi har vært gjennom siste året. Og jeg er helt trygg på at det blir så godt som smertefritt og en koselig dag hos min favoritt😁😷 Milana er selvfølgelig også super i forhold til anbefaling av videre behandlinger og tannstell. Hva som er viktig å gjøre noe med og hva som kan vente. En oppriktig vurdering, uten i nærheten av å være noen form for mersalg eller denslags.

Jeg kan altså på det varmeste anbefale Milana! Samt alle de milde, imøtekommende og flinke assistentene på Christiania tannlegesenter!⭐️😷

Mer enn fonøyd!

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Er 60 år mann, fast hos Constanse i 4-5 år, ikke uten grunn, med alt fra rotfyllinger, krone, reparasjoner av ødelagte fyllinger, estetisk behandling..og betennelse i tannkjøtt, men fare for spredning til kjeveben. Har nok vært et vanskelig tilfelle...siden jeg tildligere ikke tok min egen tannhelse nok på alvor, i yngre alder. Tannlegen min er drivende dyktig og tar meg på alvor som pasient, moderne innstilt og aldri redd for utfordringer (nok av dem i min tanngard). Åpningstider og priser er helt ok. Fikk anbefalt Constance Schär av en kollega, sender den videre til andre.

Veldig god tannlege

Tannlege: Jaime Eduardo Vargas Wendeus Skrevet

Kan anbefale han til alle jeg møter. Utrolig dyktig. Veldig imøtekommende og hyggelig fyr. Tommel opp.

Dyktig og flott dame

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Vil anbefale Milana til alle som lider av tannlegeskrekk som meg! Jeg var hos henne forrige uke og hun trakk en visdomstann på meg som satt fast i kjevebenet . Gjorde det vondt? NEI, nei og nei! Hun er fantastisk , jobber fort, forklarer deg masse underveis og er veldig opptatt av du skal ha det bra både under behandling og etter den. Tusen takk, Milana!

Kjempesnill og dyktig dame

Tannlege: Vesna Obradovic Skrevet

Veldig imøtekommende dame, tar seg godt av pasientene sine. Lett å få god kjemi med og man merker at hun ikke prøver a sko seg på kundene sine. Ser frem til vårt neste møte! 😊

Dårlig

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Det er super dårlig service der.Var der i mai og betalte behandlingen da så fikk jeg faktura i januar for samme behandling. Tok kontakt med de og de nekter å fikse det.SUPER DÅRLIG SERVICE. De lurer kundene.Anbefaler ikke

Bare bra!

Tannlege: Vesna Obradovic Skrevet

Jeg pleier ikke å skrive omtaler men jeg var utrolig overasket på disse omtaler siden jeg har opplevd bare positiv med henne. Jeg var hennes pasient i over to år og er veldig fornøyd med hele processen. Hennes program kan være litt hektisk av og til men det har ikke påvirket mine resultater på ingen måte. Jeg har hatt tannregulering og behandling før og etter bittkorrigerende(ortognatisk) kirurgi og alt gikk meget bra.

Profesjonell og omsorgsfull

Tannlege: Milana Savic Skrevet

Som en gravid kvinne, var jeg bekymret og hadde mange spørsmål ved siden av smertene i visdomtannen min. Hun klarte å ro meg ned og gi veiledning. Jeg er takknemlig for hennes råd, tålemodighet og kan bare anbefale henne på det sterkeste.

Anbefalles ikke!

Tannlege: Vesna Obradovic Skrevet

Anbefaller ikke denne kjeveortopeden! Min sønn har gått her og vi er ikke fornøyde med behandligen som tok mye lengre tid en den som vi først ble forespeilet.