Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Dyktig, hyggelig og proff

Tannlege: Krystian Jan Salega Skrevet

Har vært hos Krystian flere ganger, og er veldig fornøyd hver gang. Alltid veldig redelig og hyggelig. Virkelig god service og flott resultat.

Fantastisk dyktig og profesjonell

Tannlege: Constance Schär Skrevet

En tannlege som virkelig setter pasienten i høysetet. Dyktig og profesjonell til fingerspissene. Alltid blid. Hvis alle tannleger hadde vært som hun,hadde det ikke vært mange pasienter til behandling. Trenger du behandling spør etter Constance Schär,da er du i trygge hender.

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Hun er en utmerket og profesjonell tannlege. Veldig hyggelig og spurte hvordan det gikk underveis. Hun var også veldig informativ om hva hun så på røntgenbildene noe som gjorde det hele til en informativ tannlegetime, i tillegg til at jeg fikk rene tenner.

Finnes ikke bedre tannlege!

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Hadde i dag en rotfylling hos Christiana Tannlegesenter. Tannlegen var Martine som gjorde en utmerket jobb med å få meg til å føle meg vell selv all ubehag. Martine er det jeg kaller en godhjerta tannlege som gjør det aller beste for sine pasienter. Anbefales!!

Meget bra og positiv overrasket

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Som ny besøkende på Christiania Tannlegesenter og etter første møtet med Martine, må jeg si at dette var trolig den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Proft, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt. Positivt overrasket over regningen også. Anbefaler 100%