Helsfyr Tannklinikk

Karoline Kristiansens Vei 5 0661 Oslo
Helsfyr Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Helsfyr Tannklinikk

Den beste tannlegen jeg har hatt, jeg har tannlege skrekk.

Tannlege: Elin Haugland Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlege skrekk. Fikk Elin etter at min gamle tannlege måtte overføre noen av sine klienter til Elin. Etter at jeg har gått hos henne er tannlege skrekken så godt som borte. Hun er trygg, gir tydelig og god info, rolig og bruker god tid. I tillegg til dette er hun utrolig dyktig i sin praktiske utførelse.

Den beste tannlegen

Tannlege: Ingvid Hogstad Skrevet

Hun er faglig dyktig,blid og imøtekommende.
Vet hva hun snakker om og hun snakker ned deg ikke til deg.
Kan apsolutt anbefales 😀

Meget hyggelig å få henne som ny tannlege

Tannlege: Lene Merete Idland Skrevet

Flyttet til byen og måtte finne meg en ny tannlege. Jobber i nærheten så da var jeg innom for å få time og ny tannlege.
Idland var veldig hyggelig og opplevdes som flink. Glad jeg "fant" henne.

Full tillit til Ingvid

Tannlege: Ingvid Hogstad Skrevet

Opprinnelig begynte jeg hos Ingvid fordi det var praktisk med tanke på reisevei til hjemmet, men har fortatt å gå til henne etter jeg har flyttet lenger unna. Hyggelig å prate med og gjør en skikkelig jobb. Holder seg faglig oppdatert og jeg føler også at hun er pragmatisk på hva hun mener bør gjøres av inngrep. Kort fortalt har jeg full tillit til Ingvid.

Hun er et geni.

Tannlege: Ingvid Hogstad Skrevet

Ho er en drøm av en tannlege.Har kurert tannlege skrekken min .Har hatt henne lenge. Ho er alltid hyggelig og hjelpsom. Er rask på å ta prisvurdering som stemmer...Gruer du deg , kontakt henne. Har tatt med folk fra sykehuset for øyeblikkelig hjelp ,min venninde merka ikke at hun trakk tanna. Litt sure miner i skranken, men dem har aldri kommet inn på tannlegehøyskolen . Heldigvis for meg .Har trekt tenner, rotfylt, plombert ingenting av det var med ubehag