Elin Haugland

Karoline Kristiansens Vei 5 0661 Oslo

Siste vurderinger av Elin Haugland

Super dame

Klinikk: Helsfyr Tannklinikk Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 4-5 år pga skikkelig tannlegeskrekk, etter veldig mange uheldige dårlige erfaringer hos sinte tannleger ! Jeg gikk inn døra med hjertebank å tårer i øynene, men etter jeg var ferdig hos Elin kunne jeg ikke forstå hvorfor jeg hadde vært så redd! Makan til flott,beroligende å imøtekommende dame skal du lete lenge etter! Kan anbefale henne på det sterkeste til alle som lider av tannlegeskrekk! Hun er der virkelig for å hjelpe!

Fantastisk dame

Klinikk: Helsfyr Tannklinikk Skrevet

Etter mange vanskelige tannlegetimer som barn endte jeg opp med skikkelig tannlegeskrekk! Det resulterte i at jeg holdt meg unna tannlegen fra jeg var myndig til jeg nesten var 24. Da begynte det å gjøre vondt og jeg mistenkte hull, skrekk og gru!!! Etter å ha lest inne på et hobbyforum tenkte jeg at jeg måtte forsøke Helsfyr Tannklinikk, det var bare gode tilbakemeldinger derfra, spesielt på Elin fra de med tannlegeskrekk! Så jeg tok mot til meg, fant veien til klinikken og bad pent om å få en time hos en tannlege, jeg knakk også sammen i gråt mens jeg stod der rett og slett pga den spesse tannlegekontor-lukten som dro frem veldig mye flashbacks i meg. Men det gjorde absolutt ingenting! Kontordamen jeg pratet med tok det veldig fint, gav meg litt papir, roet meg litt og lovet at dette skulle gå fint! Hun lovet også at ingenting skulle skje i første time, da var det bare en ren kontroll med røntgen, noe som også selvfølgelig stemte!

Elin tok innmari godt i mot meg! Hun hadde sett meg når jeg var der og bestilte time og så at jeg gråt, derfor tok hun det ekstra rolig. Resultatet av kontrollen var fem hull men Elin beroliget meg og sa at vi skulle ordne dette veldig sakte og greit, et hull om gangen, to av de ble tatt samtidig da de var like i nærheten av hverandre, selvfølgelig med mitt samtykke!

Hun gjorde en fantastisk jobb, det samme gjorde de andre ansatte som var involvert! Jeg fikk også et prisoverslag, det skulle maks koste summen som stod på papiret. Det viste seg å bli litt dyrere, det påpekte jeg men da jeg allerede hadde betalt skulle jeg få det trukket fra på neste kontroll året etter, noe som også skjedde da det var notert på navnet mitt!

Så flyttet jeg til Vestlandet og måtte dessverre slutte. Men hun får absolutt mine sterkeste anbefalinger!

fantastisk

Klinikk: Helsfyr Tannklinikk Skrevet

Hun er helt spesiell. Hun tar seg tid, prater og forklarer. Jeg har tannlege skrekk, noe hun tar veldig hensyn til.. hun har hjulpet meg mye. Hun spørr, hun svarer gledelig på spm. Har anbefalt henne til flere venner av meg. Hun fantastisk!!

Flink, informativ og veldig hyggelig. Anbefales!

Klinikk: Helsfyr Tannklinikk Skrevet

Har akkurat begynt å gå til Elin og er kjempefornøyd med behandlingen. Hun er flink og omtenksom i sitt arbeid, og hun gjør en grundig jobb. Hun svarer gjerne på spørsmål ang. tann/munnhygiene. Elin har også en veldig hyggelig personlighet. Abefaler henne på det sterkeste.

Hyggelig og behagelig. God informasjon om behandling osv. Godt ivaretatt. Har brukt henne i flere år og kan anbefales.

Klinikk: Helsfyr Tannklinikk Skrevet

Alle på klinikken er kjempehyggelige. Lokalene er store, lyse og "koselige" til å være tannlegekontor.