Helsfyr Tannklinikk

Telefonnummer22 19 30 6022 19 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karoline Kristiansens Vei 5 0661 Oslo
Helsfyr Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Helsfyr Tannklinikk

Den beste tannlegen

Tannlege: Ingvid Hogstad Skrevet

Hun er faglig dyktig,blid og imøtekommende.
Vet hva hun snakker om og hun snakker ned deg ikke til deg.
Kan apsolutt anbefales 😀

Meget hyggelig å få henne som ny tannlege

Tannlege: Lene Merete Idland Skrevet

Flyttet til byen og måtte finne meg en ny tannlege. Jobber i nærheten så da var jeg innom for å få time og ny tannlege.
Idland var veldig hyggelig og opplevdes som flink. Glad jeg "fant" henne.

Full tillit til Ingvid

Tannlege: Ingvid Hogstad Skrevet

Opprinnelig begynte jeg hos Ingvid fordi det var praktisk med tanke på reisevei til hjemmet, men har fortatt å gå til henne etter jeg har flyttet lenger unna. Hyggelig å prate med og gjør en skikkelig jobb. Holder seg faglig oppdatert og jeg føler også at hun er pragmatisk på hva hun mener bør gjøres av inngrep. Kort fortalt har jeg full tillit til Ingvid.

Hun er et geni.

Tannlege: Ingvid Hogstad Skrevet

Ho er en drøm av en tannlege.Har kurert tannlege skrekken min .Har hatt henne lenge. Ho er alltid hyggelig og hjelpsom. Er rask på å ta prisvurdering som stemmer...Gruer du deg , kontakt henne. Har tatt med folk fra sykehuset for øyeblikkelig hjelp ,min venninde merka ikke at hun trakk tanna. Litt sure miner i skranken, men dem har aldri kommet inn på tannlegehøyskolen . Heldigvis for meg .Har trekt tenner, rotfylt, plombert ingenting av det var med ubehag

Helt topp

Tannlege: Lene Merete Idland Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende. Tar seg tid til å forklare og veldig forståelsesfull om du er engstelig. Jeg følte meg godt ivaretatt og kommer til å fortsette hos henne. Kort ventetid. Anbefales!