Helsfyr Tannklinikk

Helsfyr Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Helsfyr Tannklinikk

Kjempefornøyd med Lene!

Tannlege: Lene Merete Idland Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege som hadde tid til å forklare og bli kjent, slik at man følte seg ivaretatt og trygg. Jeg er noen ganger engstelig for tannlegebesøk, men Lene var veldig god på å kommunisere/informere noe som gjorde opplevelsen mye lettere for meg.

En meget dyktig og vennlig tannlege

Tannlege: Nina Sophie Kolden Skrevet

Nina tar seg tid til å høre på deg som pasient. I tillegg er hun veldig flink til å forklare alle steg i prosessen, så du som pasient skal kunne føle deg trygg.

Hun er alltid i godt humør og bærer preg av at hun trives i jobben sin.

Jeg kan trygt anbefale Nina til de som trenger en dyktig og sympatisk tannlege.

Super

Tannlege: Elin Haugland Skrevet

Helt fantastisk. Anbefaler denne varme, fine dama på det sterkeste. Hun tar seg tid, forklarer, og ser deg som mennesket i situasjonen, på en helt fantastisk måte. Du styrer timen din og hun hører på deg. En utrygg setting hvor jeg likevell kan kjenne på trygghet i henne.

Fantastisk

Tannlege: Elin Haugland Skrevet

Beste tannlege opplevelsen jeg har hatt. Elin er en varm og hensynsfull tannlege. Jeg har ikke hatt en fast tannlege på mange år.

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Ingvid Hogstad Skrevet

Utrolig imøtekommende og hyggelige! Gir intrykk av at de liker det de driver med. Tannlege forklarte godt og grundig hvordan min situasjon var. Hørte også på mine tanker og bekymringer og sjekket alt jeg spurte om.

Veldig veldig fornøyd :)