Torshov Tannlegesenter AS

Om klinikken

Som pasient hos oss vil du bli møtt av et hyggelig og kompetent tannhelseteam som setter deg i sentrum. Vi jobber etter vårt motto «Vi ser helheten», hvilket innebærer at vi ønsker å se deg som et menneske, ikke kun en tann eller en munn. Med den filosofien har vi kommet langt.

Vårt mål er at du skal ha en frisk munn og et fornøyd smil. Vi vet at det er når du føler deg trygg som pasient at vi sammen kan skape forutsetningene som er nødvendige for å få gode resultater. Derfor er det viktigste for oss at du finner en tannlege og et tannhelseteam som du stoler på, og som kan tilby deg den behandlingen du trenger og eventuelle refusjoner fra det offentlige som du har rett til.

Dette er en av grunnene til at vi alltid setter av nok med tid i forbindelse med en førstegangsundersøkelse hos oss. Vi vill at du skal ha tid til å fortelle om deg og dine tenner, og eventuelt hvilke problemer og løsninger du ser for deg. Sammen diskuterer vi dine behov ut fra både ditt personlige perspektiv og ut fra vårt fagperspektiv. Vi diskuterer eventuelle funn (eks. hull, tannkjøttbetennelse eller snorking) og tilhørende løsninger.

Vi hilser deg velkommen med et smil, uansett om du er «gammel» pasient, ny pasient hos oss eller kun trenger akutt hjelp. Nøkkelen til en god helse er også en god tannhelse, derfor tilbyr våre tannleger og tannpleiere regelmessige undersøkelser og kontroller etter dine behov. For deg med akutt tannverk tilbyr vi akutt time samme dag.

Torshov Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Torshov Tannlegesenter AS

Helt super tannlege

Tannlege: Kani Karimi Skrevet

Er veldig nøye med alt arbeid, og ser ting på røntgen og undersøkelse som andre ikke sett.
Tar seg god tid til pasienten, og lytter.

Helt super tannlege hvis man har tannlegeskrekk!!

Har også kunnskap om Helfo refusjoner, og Torshov Tannlegesenter har direkte oppgjør med helfo = betaler kun egenandel hvis man får refusjon.

Eksepsjonell

Tannlege: Kani Karimi Skrevet

Jeg bestilte time på Torshov tannlegesenter hos tannlege Kani Karimi etter anbefaling fra en venn. Jeg ble møtt av en blid, hyggelig og rolig sjel. Kani viste stor faglig dyktighet og kompetanse, og ikke minst, empati. Jeg følte meg både sett og hørt, og jeg ble tatt på alvor. Hun tok seg god tid til å både lytte og forklare. Kani kan anbefales på det sterkeste!

Faktisk den beste tannlegen jeg har hatt, 100%

Tannlege: Kani Karimi Skrevet

Kani er også den hyggeligste tannlegen jeg har møtt. Faglig dyktig og omtenksom. Veldig god på å forklare hva som er feil, hva hun skal gjøre og kommunikasjon underveis.

Trygt og godt!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Sara Nordevall Skrevet

Jeg har mega tannlegeskrekk, fikk time hos henne etter 10 år uten tannlegebesøk.
Hun tar seg god tid, og forklarer alt hun gjør. Hun er en veldig rolig og betryggende tannlege.

Anbefales på det sterkeste!