Torshov Tannlegesenter AS

Om klinikken

Som pasient hos oss vil du bli møtt av et hyggelig og kompetent tannhelseteam som setter deg i sentrum. Vi jobber etter vårt motto «Vi ser helheten», hvilket innebærer at vi ønsker å se deg som et menneske, ikke kun en tann eller en munn. Med den filosofien har vi kommet langt.

Vårt mål er at du skal ha en frisk munn og et fornøyd smil. Vi vet at det er når du føler deg trygg som pasient at vi sammen kan skape forutsetningene som er nødvendige for å få gode resultater. Derfor er det viktigste for oss at du finner en tannlege og et tannhelseteam som du stoler på, og som kan tilby deg den behandlingen du trenger og eventuelle refusjoner fra det offentlige som du har rett til.

Dette er en av grunnene til at vi alltid setter av nok med tid i forbindelse med en førstegangsundersøkelse hos oss. Vi vill at du skal ha tid til å fortelle om deg og dine tenner, og eventuelt hvilke problemer og løsninger du ser for deg. Sammen diskuterer vi dine behov ut fra både ditt personlige perspektiv og ut fra vårt fagperspektiv. Vi diskuterer eventuelle funn (eks. hull, tannkjøttbetennelse eller snorking) og tilhørende løsninger.

Vi hilser deg velkommen med et smil, uansett om du er «gammel» pasient, ny pasient hos oss eller kun trenger akutt hjelp. Nøkkelen til en god helse er også en god tannhelse, derfor tilbyr våre tannleger og tannpleiere regelmessige undersøkelser og kontroller etter dine behov. For deg med akutt tannverk tilbyr vi akutt time samme dag.

Telefonnummer22 37 66 3122 37 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Fagerheimgata 18 0475 Oslo
Torshov Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Torshov Tannlegesenter AS

Informativ

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

Hyggelig tannlege og den første som har forklaret meg hvordan kronene sitter på og vad som er viktig og tenke på så at man ikke får problem med tannkjøttet.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Sara Emilia Isabelle Nordevall Skrevet

Jeg har mega tannlegeskrekk, fikk time hos henne etter 10 år uten tannlegebesøk.
Hun tar seg god tid, og forklarer alt hun gjør. Hun er en veldig rolig og betryggende tannlege.

Anbefales på det sterkeste!