Torshov Tannlegesenter AS

Fagerheimgata 18 0475 Oslo
Torshov Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Torshov Tannlegesenter AS

Otroligt dyktig tannlege!

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

Har haft stora problem med mina tænder och besøkt många olika tandläkare, trots min stora rädsla før detta. Ingen har tidigare kunnat førklara varför jag har så lætt att få hål(?!) Men det gjorde Sebastian, och jag får nu refunderat ett viss del av kostnaden tom.
Jag fick en akuttid på Torshov tannlegesenter då min visdomstand var tvungen att tas bort. Därefter har jag varit dær många gånger før att laga tänderna och gjort två rotfyllningar. Bedövningen känns ingenting!! Han ær otroligt skicklig då han jobbar själv, utan assistent. Han lyssnar och har stor förståelse att man har tandlækarskræck. Nu har han botat den før mig och jag går dit varje gång utan att få ångest. Jag känner mig alltid gott tatt emot av honom, också av sekreteraren Maria:)
Jag rekommenderar verkligen Sebastian till alla som sliter med tandlækarskræck.

Evigt takknemlig

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

Sebastian är otroligt pedagogisk, lugn och närvarande - Han lyssnar på dig som patient och är extremt professionell.
Jag har en stor skräck för tandläkaren men hos Sebastian gick besöket mycket lättare.

Helt enkelt den bästa tandläkaren jag kunde önskat att få.

Jag är evigt tacksam för all hjälp jag fick av kollegorna han har hos sig och kommer att komma tillbaka till Torshov tannlegesenter då tiden kommer för nästa besök.

Allt gott,

Informativ

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

Hyggelig tannlege og den første som har forklaret meg hvordan kronene sitter på og vad som er viktig og tenke på så at man ikke får problem med tannkjøttet.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Sara Emilia Isabelle Nordevall Skrevet

Jeg har mega tannlegeskrekk, fikk time hos henne etter 10 år uten tannlegebesøk.
Hun tar seg god tid, og forklarer alt hun gjør. Hun er en veldig rolig og betryggende tannlege.

Anbefales på det sterkeste!