Profilbilde av tannlege Kani Karimi

Kani Karimi

Profilbilde av tannlege Kani Karimi

Om

Kani er utdannet ved Det odontologiske fakultet ved Universitetet i Oslo.

Kani er full av energi, og har opparbeidet seg god og bred erfaring innenfor alle de ulike fagfeltene tannlegeyrket omfatter. Hun har blant annet behandlet mange pasienter med akutte problemer, samt pasienter med kompliserte utfordringer og stort behandlingsbehov både for å gjenopprette funksjon og estetikk.

Kani er i tillegg sertifisert tilbyder av Invisalign, og har dermed sørget for mange drømmesmil!

Hun interesserer seg særlig for behandling for de som sliter med tannlegeskrekk og har hjulpet mange pasienter til å bli føle seg trygge hos tannlegen.

Autorisasjon (2018)

Kani Karimi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kani Karimi

Endelig funnet den beste tannlegen

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Kani er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Endelig funnet min nye faste tannlege. Kan anbefales på det varmeste.

Drømmetannlegen

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Anbefales! Jeg kommer aldri igjen til å grue meg til å dra til tannlegen. Så hyggelig, snill og profesjonell. Kommer tilbake til Kani neste år, og hvert år etter det.

Smilende og glad tannlege!😁

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Kano var sprudlende, smilende og glad, samtidig som hun var profesjonell og fikk jobben gjort! Kommer tilbake neste år😊

En fantastisk tannlege.

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Et gullfunn av en tannlege. Kani er snill, empatisk og skaper en svært god og trygg stemning. Er veldig dyktig i sitt møte med pasient, og forklarer på en god måte i forkant hva som skal gjøres. Svarer svært godt på spørsmål og ting en skulle lure på. Faglig dyktig, grundig og oppdatert. Er den første tannlegen jeg går til der jeg gleder meg stort til tannlegetimene. Også er hun herlig morsom og positiv. Anbefaler Kani på det varmeste :).

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig dyktig og flink dame! Ekstremt fornøyd! Fikk fikset hullene mine og full sjekk. Anbefaler på det sterkeste!☺️