Frogner Tannhelse

Frogner Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Frogner Tannhelse

Dyktig, effektiv og empatisk

Klinikken: God service.

Tannlegen: Effektiv, empatisk og en varm person. Virker trygg i faget og er profesjonell. Smertefri behandling.

Jeg er glad jeg havnet i tannlegestolen til Kristin Møller. Jeg var endelig heldig som kom til en tannlege som behandler pasienten mer enn ett sett tenner, og som tar hensyn til mennesket også.

Kristin Møller er en oppmuntrende tannlege som motiverer pasienten på en god måte. Vurderingene av tannbehandling fremstår også som adekvat, samt inkluderer pasientens ønsker og preferanser. Foreslår ikke dyrere og mer omfattende behandling enn det som er nødvendig.

Sekretæren fortjener også ros. En meget engasjert dame som ordner opp på beste vis, gir rikelig med informasjon og passer på at du blir ivaretatt mellom slagene.

Tommel opp!

Tannlegen for deg med tannlegeskrekk

Tannlege: Kristin Sandaa Møller Skrevet

Hun er en utrolig dyktig og snill dame. Jeg måtte gjennom omfattende behandling (flere hull og trekking av visdomsjeksel), og hun fikk fikset alt smertefritt og raskt. Kan absolutt anbefale henne!!!

Den flinkeste og snilleste tannlegen.

Tannlege: Kristin Sandaa Møller Skrevet

Kristin er en dyktig spesialist, utrolig snill og forståelsesfull kvinne og ikke minst er utrolig hyggelig å være på besøk hos. Absolutt å anbefale til deg som har tannlegeskrekk og trenger god hjelp eller bare vil ha tennene dine i orden. Fantastisk belligenhet i hjerte av Frogner og fakstisk like priser som i andre bydeler. Har brukt henne i mange år.