Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud)

Telefonnummer22 62 21 2022 62 21 ...
Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud)

Hyggelig og flink reguleringstannlege

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Har fått regulering hos en meget dyktig og sympatisk tannlege. Han har alltid vært blid,hyggelig og tilgjengelig. Alltid fått hjelp når det vært behov av ham og personalet på klinikket. Anbefales varmt!

Dyktig og flink reguleringstannlege!

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Mitt barn har vært behandlet ved Oslo Tannregulering hos kjeveortoped Movahhed de siste to årene.

Vi er meget fornøyde med resultatet og behandlingen. Personalet er veldig hjelpsom og service vennlig.

Kan anbefales på det sterkeste!

Uhyggelig person

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Barnet mitt har gått hos vedkommende i to år. Kjeveortoped er lite hyggelig og har alltid dårlig tid. Har en sekretær som misforstår hele tiden og beskylder pasienten og pårørende. Noe som gjør at pasient/pårørende for kjeft. Anbefales ikke dersom du krever respekt fra din behandler.

lite hyggelig

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Det er første gang istedenfor å hilse på en tannlege vi fikk høre :"Hva gjør dere her"? Barnet mitt spesielt syntes at det var uvanlig og litt skummelt. Lite behjelpelig var han også. Det er greit hvis han ikke kan hjelpe, men hyggelig bør han vare med sine pasienter .Timen var bestilt på forhånd og vi kom fra Nord Norge (var fristet av kort ventetid).Anbefales ikke.