Hassan Zarbakhsh Movahhed

Erich Mogensøns vei 38, Linderud Senter 0517 Oslo

Sandvika Reguleringsklinikk AS

Rådmann Halmrasts Vei 4 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Hassan Zarbakhsh Movahhed

En meget profesjonell og sympatisk kjeveortoped!

Klinikk: Oslo Tannregulering Skrevet

Jeg har gått til behandling hos Hassan Movahhed det siste året og kunne ikke vært mer fornøyd med kjeveortoped, behandling og serviceinnstillingen til de andre ansatte! :) Jeg blir alltid møtt med godt humør, sympati og profesjonalitet, og dersom jeg skulle lure på noe mellom timene, eller hvis noe på reguleringen gnager, har jeg alltid kunnet komme innom å få rettet på det med en gang. Movahhed er utrolig behjelpelig og jeg er kjempefornøyd med både behandlingen, resultatet og den grundige oppfølgingen jeg har opplevd i ettertid. Anbefales virkelig på varmeste!

Meget dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannregulering Skrevet

Han er en veldig dyktig og hyggelig tannlege/ kjeveortoped. Hyggelige kollegaer og fint lokale. Jeg er strålende fornøyd med behandlingene og resultatet av reguleringen, samt oppfølgingen jeg får nå i etterkant.

Hyggelig og flink reguleringstannlege

Klinikk: Oslo Tannregulering Skrevet

Har fått regulering hos en meget dyktig og sympatisk tannlege. Han har alltid vært blid,hyggelig og tilgjengelig. Alltid fått hjelp når det vært behov av ham og personalet på klinikket. Anbefales varmt!

Dyktig og flink reguleringstannlege!

Klinikk: Oslo Tannregulering Skrevet

Mitt barn har vært behandlet ved Oslo Tannregulering hos kjeveortoped Movahhed de siste to årene.

Vi er meget fornøyde med resultatet og behandlingen. Personalet er veldig hjelpsom og service vennlig.

Kan anbefales på det sterkeste!

Uhyggelig person

Klinikk: Oslo Tannregulering Skrevet

Barnet mitt har gått hos vedkommende i to år. Kjeveortoped er lite hyggelig og har alltid dårlig tid. Har en sekretær som misforstår hele tiden og beskylder pasienten og pårørende. Noe som gjør at pasient/pårørende for kjeft. Anbefales ikke dersom du krever respekt fra din behandler.