Hassan Zarbakhsh Movahhed

Kjeveortopedi

Autorisasjon (1996)

Sandvika Reguleringsklinikk AS Telefonnummer67 54 02 2567 54 02 ...
Rådmann Halmrasts Vei 4 1337 Sandvika
Hassan Zarbakhsh Movahhed er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Hassan Zarbakhsh Movahhed

Den er grei men veldig dårlig sørvis

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Tannlegen blir sur når man spør når man skal ta av reguleringen han sier også til meg og en til at vi ikke dkal ringe eller komme tilbake før vi har neste time altså om en kloss faller av så må vi vente til vi har time

Flink og snill reguleringstannlege

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Fått fjernet reguleringen før konfirmasjonen min.
Super fornøyd-fått mange kommentarer om hvor flotte tenner og smil jeg har fått.Det var verdt å ha reguleringen hos Hassan. Han er kjempeflink!!

En meget profesjonell og sympatisk kjeveortoped!

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Jeg har gått til behandling hos Hassan Movahhed det siste året og kunne ikke vært mer fornøyd med kjeveortoped, behandling og serviceinnstillingen til de andre ansatte! :) Jeg blir alltid møtt med godt humør, sympati og profesjonalitet, og dersom jeg skulle lure på noe mellom timene, eller hvis noe på reguleringen gnager, har jeg alltid kunnet komme innom å få rettet på det med en gang. Movahhed er utrolig behjelpelig og jeg er kjempefornøyd med både behandlingen, resultatet og den grundige oppfølgingen jeg har opplevd i ettertid. Anbefales virkelig på varmeste!

Meget dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Han er en veldig dyktig og hyggelig tannlege/ kjeveortoped. Hyggelige kollegaer og fint lokale. Jeg er strålende fornøyd med behandlingene og resultatet av reguleringen, samt oppfølgingen jeg får nå i etterkant.

Hyggelig og flink reguleringstannlege

Klinikk: Oslo Tannregulering (avdeling Mortensrud) Skrevet

Har fått regulering hos en meget dyktig og sympatisk tannlege. Han har alltid vært blid,hyggelig og tilgjengelig. Alltid fått hjelp når det vært behov av ham og personalet på klinikket. Anbefales varmt!