Oslo Tannregulering

Telefonnummer22 88 36 0022 88 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erich Mogensøns vei 38, Linderud Senter 0517 Oslo
Oslo Tannregulering holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oslo Tannregulering

Flink og snill reguleringstannlege

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Fått fjernet reguleringen før konfirmasjonen min.
Super fornøyd-fått mange kommentarer om hvor flotte tenner og smil jeg har fått.Det var verdt å ha reguleringen hos Hassan. Han er kjempeflink!!

Snill,omtenksom og imøtekommende

Tannlege: Siv Myrlund Skrevet

Som sagt er hun en veldig snill og imøtekommende tannlege som tar imot sine pasienter med et godt første inntrykk.Hun er samtidig veldig flink til å beskrive situasjonene man er i og føler med deg.Hun gir gode råd og tips.Anbefales på det høyeste😜

En meget profesjonell og sympatisk kjeveortoped!

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Jeg har gått til behandling hos Hassan Movahhed det siste året og kunne ikke vært mer fornøyd med kjeveortoped, behandling og serviceinnstillingen til de andre ansatte! :) Jeg blir alltid møtt med godt humør, sympati og profesjonalitet, og dersom jeg skulle lure på noe mellom timene, eller hvis noe på reguleringen gnager, har jeg alltid kunnet komme innom å få rettet på det med en gang. Movahhed er utrolig behjelpelig og jeg er kjempefornøyd med både behandlingen, resultatet og den grundige oppfølgingen jeg har opplevd i ettertid. Anbefales virkelig på varmeste!

Meget dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Han er en veldig dyktig og hyggelig tannlege/ kjeveortoped. Hyggelige kollegaer og fint lokale. Jeg er strålende fornøyd med behandlingene og resultatet av reguleringen, samt oppfølgingen jeg får nå i etterkant.

Hyggelig og flink reguleringstannlege

Tannlege: Hassan Zarbakhsh Movahhed Skrevet

Har fått regulering hos en meget dyktig og sympatisk tannlege. Han har alltid vært blid,hyggelig og tilgjengelig. Alltid fått hjelp når det vært behov av ham og personalet på klinikket. Anbefales varmt!