Colosseumklinikken AS Avd Sola

Telefonnummer51 20 15 0051 20 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vingvegen 2 4050 Sola
Colosseumklinikken AS Avd Sola holder til i Sola

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Sola

Beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Keywan Christian Amirtahmaseb Skrevet

En utrolig koselig mann som er veldig hyggelig og imøtekommende. Han har alltid en positiv holdning og utstråling! Gleder med alltid til jeg skal tilbake her:)

Veldig god tannlege

Tannlege: Kristin Tellenes Skrevet

Kristin Tellenes er meget dyktig og har godt utstyr og gode assistenter omkring seg. Hun er tydelig på hva hun vil anbefale å gjøre på tennene mine, men lytter også til mine synspunkter. Minst like viktig er det at Tellenes er meget fingernem og nøyaktig. For mye av tannlegens arbeid er håndverk, som krever stø hånd og stor presisjon. Å sette krone på tre skrøpelige tenner er en komplisert prosess, men hos Tellenes gikk dette helt problemfritt, og resultatet ble perfekt.

Skal jeg lete etter noe negativt finner jeg ikke annet enn en dårlig nakkestøtte på den ene tannlegestolen!

Anbefaler ikke

Tannlege: Geir Johan Bøe Skrevet

Behandlingen var på ingen måte som forventet. Jeg måtte ha flere besøk enn det som var planlagt i utgangspunktet ved første besøk. Jeg ble aldri fornøyd og byttet tannlege.
Besøk hos Geir medførte kostnader som ble langt høyere enn det som er rimelig å forvente.
Jeg vil ikke anbefale denne tannlegen til noen.

Tannlegen med godt humør

Tannlege: Ståle Norheim Skrevet

Tannlegen som ser deg og hører på deg, har god tid og forklarer alltid hva han tenker å gjøre og hva han gjør. En kjempegod tannlege for den som har tannlegeskrekk!

Fornøyd pasient

Tannlege: Inken Ivi Kramper Skrevet

Min gutt har fått tannregulering og er kjempe fornøyd. De som jobber her er svært greie og veldig dyktige.
Rene lokaler, nytt moderne utstyr. Veldig trivelig både tannlege og assistent.