Nils Kristian Langhelle

Nils Kristian Langhelle er tannlege i Sola

Siste vurderinger av Nils Kristian Langhelle

Veldig bra

Klinikk: Colosseum Tannlege Sola Skrevet

Trivelig, serviceinnstilt, forklarer godt og godt stykke håndtverk. Anbefales sterkt. Veldig god assistent og!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Sola Skrevet

Har gått til Nils i flere år og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Det er tydlig han ønsker det beste for sine pasienter. Han setter sine pasienter først, og har prioritert meg i nødssituasjoner. Han lytter, tar seg god tid og forklarer på en enkel og fin måte før han utfører arbeidet. Dette gjør det til noen veldig behagelige opplevelser. Føler meg like godt ivaretatt hver gang jeg går dit.
På toppen av det hele er han en ekstremt hyggelig person:)
Anbefales på det sterkeste!

Grundig og behagelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Sola Skrevet

Her vært min tannlegen i 2-3 år. Opplever ham som meget grundig og samvittighetsfull. Tar seg nødvendig tid til å forklare/orientere. Hyggelig som menneske. Meget fornøyd med arbeidet han gjør.

Lurt!

Klinikk: Visdommen Tannlegesenter Skrevet

Hadde en del å gjøre med tennene, fikk et prisoverslag på nesten 40.000. Da prisen var uoverkommelig å betale med en gang ble jeg lovt nedbetalingsplan.
Da vi gikk i gang fikk jeg beskjed om at nedbetalingsplanen ikke var mulig allikevel, og han ble sur da jeg ikke hadde mulighet til å betale rett under 5000 for første time.
Brøt sammen etter denne timen, fikk anbefalt av et familiemedlem å gå til annen tannlege, der fikk jeg beskjed om at det hadde blitt anbefalt mye unødvendig. Betalte totalt 12000 hos denne tannlegen, aldri vært så fornøyd.
Besøket hos Husebø, var derimot en skrekkopplevelse..

Kjære pasient

Først vil jeg si at jeg er lei meg for at du hadde en slik opplevelse. Deretter vil jeg poengtere at jeg er inderlig glad for at du nå har fått den behandlingen du ønsket og trengte.

Jeg lurer ellers på om det kan ligge en eller flere misforståelser til grunn her. Jeg skisserer alltid opp flere behandlingsalternativer, inklusive ingen behandling der det også er aktuelt. Ofte tegner jeg mens jeg forklarer, og ofte viser jeg modeller og bilder. Målsetningen er å ende med det alternativet som passer med anbefalinger, dine ønsker og økonomiske rammer. Kan noe ha blitt misoppfattet her kanskje?

Prisoverslag gis alltid når behandling overstiger 5000kr. (per dags dato)

Utover dette må jeg si at både jeg og Husebø var og er svært fleksible på å finne løsninger for betaling. Det være seg å lage en betalingsavtale med månedlige innbetalinger via eksternt faktureringsfirma eller at man betaler litt gang for gang. Noen ganger, dersom tilrådelig, strekkes behandling ut i tid for å muliggjøre betaling på en grei måte.

Jeg skulle gladelig ha snakket med deg om din opplevelse og forsøkt å klare opp i dette. Kanskje kunne vi valgt et annet behandlingsalternativ eller en annen betalingsløsning? Jeg innser likevel at dette må ha vært for noe tid siden. Jeg ser at ditt innlegg er ifra oktober 2018. Det var da nærmere to år siden jeg endret arbeidssted til en annen klinikk. Jeg hadde satt stor pris på å få vite mer konkret hva dette dreide seg om slik at jeg kunne dratt lærdom av ditt tilfelle, men jeg regner med at du er ferdig med saken.

Det viktigste er at du nå har fått hjelp og er fornøyd. Lykke til videre og husk å kombinere god munnhygiene med et sunt kosthold.

Vennlig hilsen
Tannlege Nils K Langhelle

Besvart av Nils Kristian Langhelle

Nils Kristian Langhelle

Klinikk: Visdommen Tannlegesenter Skrevet

BESTE BESTE TANNLEGE DER FINNES!!!
Empatisk, rolig, tar en på alvor - bruker den tid man trenger. Han hjalp meg av med tannlege skrekk. Kan klart anbefales!!