Kopervik tannklinikk

Austre Karmøyveg 130 4250 Kopervik
Kopervik tannklinikk holder til i Karmøy

Siste vurderinger av Kopervik tannklinikk

Den beste og flinkeste tannlegen eg har hatt

Tannlege: Goran Trkulja Skrevet

Goran er utrolig flink og ikke minst behagelig tannlege, jeg føler meg veldig trygg når han skal ordne opp i mine tenner. Hos Goran så får ingen ha vondt, jeg har faktisk sovnet flere ganger mens han har boret i mine tenner

Kjempe dyktig

Tannlege: Goran Trkulja Skrevet

Han er både høflig rask og dyktig. Jeg har hele "roen" når jeg er hos han
Han kommer med nyttige tips og han gjør jobben sin utrolig bra . Rask og dyktig . Har en knekt tann som han fikset og den har aldri før vært så bra som etter behandling hos ham . Han er høflig og ... Ja,jeg har bare positivt å si om mine opplevelser hos ham og håper jeg får ha han lenge 😊👍

Elending

Tannlege: Goran Trkulja Skrevet

Skjellt ut av Goran pga han ikke kunne forstå at jeg ikke kunne betale 6000kr kontant for en behandling.
Elendig oppførsel.

Ufin og uprofesjonell

Tannlege: Goran Trkulja Skrevet

Jeg hadde time til sønnen min i dag, etter time hos tannpleier, som sa at sønnen min hadde et hull som måtte fikses.
Tannlegen begynner å sjekke tanna, og forklarer meg at det er foreldrenes ansvar å pusse tennene på barna. Jeg sier at det er jeg fullt klar over, og at jeg pusser tennene hans godt. Jeg forteller også at tannpleier sa at grunnen til "hullet" var ei tann som vokste over og "spiste" vekk ei annen tann. "Hullet" var uunngåelig, sa hun. Tannlegen finner ikke noe hull, og sier det er ingenting å fikse. Sier at han finner en liten matrest i "problemtanna". Er det fra frokosten? "Du ser det, at det er vanlig å pusse ekstra godt når en skal til tannlegen". Tennene var pusset og rene, den lille matresten fra frokosten hadde vi dessverre ikke fått bort der den satt godt gjemt mellom to jeksler...makan til uprofesjonell måte å kommunisere med pasientene på! Mine barn har aldri hatt hull i tennene, så dette her var direkte smakløst! Håper det er mulig å bytte skoletannlege...

Rolig, snill og dyktig

Tannlege: Anna Lidia Krawiec Skrevet

Veldig fornøyd med Anna! Har tannlegeskrekk og dette respekterer hun virkelig! Hun forklarer nøye hva hun gjør, og legger en god plan for behandlingen!