Kopervik tannklinikk

Austre Karmøyveg 130 4250 Kopervik
Kopervik tannklinikk holder til i Karmøy

Siste vurderinger av Kopervik tannklinikk

Trekking av tenner

Tannlege: Goran

Veldig dyktig og rolig tannlege. Trakk 2 visdomstenner raskt og uten problemer eller store smerter. Behagelig tannlege som anbefales.

En meget dyktig tannlege

Tannlege: Goran Trkulja Skrevet

Jeg har vært hos han flere ganger og bl.a. rotfylt flere tenner, etter skade. Han ønsket å bedøve, noe jeg ikke ønsket. Det var heller ikke nødvendig. Hele tiden under behandlingen stanser han, og spør om jeg kjenner smerte eller ubehag.
Ikke en gang ved tannbehadling har jeg hatt behov for bedøvelse hos han.
Kun en gang har jeg hatt behov for bedøvelse. Det var under en operasjon. Hvor jeg ble behandlet, etter en mindre heldig operasjon, hos Stavanger tannlege vakt. Goran måtte rette opp det de hadde mislukket med i Stavanger. Det ble en suksess.

Forferdelig kundebehandling

Tannlege: Goran Trkulja Skrevet

Aldri vært borti så ufin oppførsel fra både kontor og tannlege! Jeg fikk utrolig tannverk og ble satt opp på time hos han hvor jeg måtte vente 5 uker! Ringte da rundt til andre tannlege kontorer pga det var jo litt lenge og vente 5 uker med tannverk i ei visdom tann.. Fikk time hos en annen tannlege kjapt og var fornøyd med det! Så fikk jeg 1 tlf om jeg kunne møte kl 11 så jeg tenkte det går fint..Møte opp på kontoret kl 11 og får en tlf om jeg er forsinket og blir forvirret hva de mener pga jeg sitter jo på tannlege kontoret..Og det da går opp for meg at jeg har misforstått og trodd jeg pratet med tannlegen jeg var hos.Jeg prøver å forklare dette til sekretæren og hun svarer med å skjelle meg ut og spør om jeg snakket sant at jeg sku trekke den tannen hos noen andre og er ikke interessert å høre forklaringen min.Selv om jeg prøver å forklare på ulike måter men hun responderer bare med å være skikkelig ufin.Får tilsendt regning på tekstmelding og ringer dem og hører hvorfor de hadde satt meg opp på den dyreste timen og hun er fortsatt ufin og ikke interessert i å prate og setter meg inn til tannlegen jeg nå (kommenterer)under.Han hisser seg opp og skal forklare meg hvordan prosedyren fungerer og at jeg er jo Norsk og burde jo forstå Norsk siden sekretæren er også Norsk, og derfor kunne han ikke forstå at jeg ikke kom til timen.Når jeg prøver å forklare hva som har hendt så er han ikke interessert i å høre og sier hade og legger på røret! Blir helt paff at han og sekretæren hans tillater seg å prate slik til andre mennesker. Der drar vi aldri igjen!

Behagelig.

Tannlege: Goran Trkulja Skrevet

Var hos denne tannlegen i dag som fjernet en visdomstann. Han var helt fantastisk. Flink, rolig og behagelig. Følte meg veldig trygg i hans hender. Kan anbefales på det varmeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Kine Theodorsen Skrevet

Kine er en trygg person som lytter til dine behov. Hun har meget høy kompetanse i faget sitt og det virker som hun higer etter å lære mer. Jeg har tidligere vært redd for å la tannlegen ta for seg i munnen min, men Kine stoler jeg fullt og helt på. anbefales!!