Forferdelig kundebehandling

Aldri vært borti så ufin oppførsel fra både kontor og tannlege! Jeg fikk utrolig tannverk og ble satt opp på time hos han hvor jeg måtte vente 5 uker! Ringte da rundt til andre tannlege kontorer pga det var jo litt lenge og vente 5 uker med tannverk i ei visdom tann.. Fikk time hos en annen tannlege kjapt og var fornøyd med det! Så fikk jeg 1 tlf om jeg kunne møte kl 11 så jeg tenkte det går fint..Møte opp på kontoret kl 11 og får en tlf om jeg er forsinket og blir forvirret hva de mener pga jeg sitter jo på tannlege kontoret..Og det da går opp for meg at jeg har misforstått og trodd jeg pratet med tannlegen jeg var hos.Jeg prøver å forklare dette til sekretæren og hun svarer med å skjelle meg ut og spør om jeg snakket sant at jeg sku trekke den tannen hos noen andre og er ikke interessert å høre forklaringen min.Selv om jeg prøver å forklare på ulike måter men hun responderer bare med å være skikkelig ufin.Får tilsendt regning på tekstmelding og ringer dem og hører hvorfor de hadde satt meg opp på den dyreste timen og hun er fortsatt ufin og ikke interessert i å prate og setter meg inn til tannlegen jeg nå (kommenterer)under.Han hisser seg opp og skal forklare meg hvordan prosedyren fungerer og at jeg er jo Norsk og burde jo forstå Norsk siden sekretæren er også Norsk, og derfor kunne han ikke forstå at jeg ikke kom til timen.Når jeg prøver å forklare hva som har hendt så er han ikke interessert i å høre og sier hade og legger på røret! Blir helt paff at han og sekretæren hans tillater seg å prate slik til andre mennesker. Der drar vi aldri igjen!