Åkrehamn tannklinikk

Engvegen 2 4270 Åkrehamn
Åkrehamn tannklinikk holder til i Karmøy

Siste vurderinger av Åkrehamn tannklinikk

Markus Von Meltzer

Tannlege: Markus Viktor von Meltzer Skrevet

Anbefaler på sterkeste. Han er den mest og beste på å se og tar alvor på det som er. Og lytte til pasienten

FANTASTISKE RETT OG SLETT

Tannlege: Erik Østre Skrevet

Da du har hatt tannlege skrekk i 30 år og kommer til denne utrolige tannlegen og det hyggelige personalet her så går du rett å slett ut med et SMIL =) han er så rolig og forsiktig, tar seg tid til deg, forklarer hva han gjør (vis du vil vite det ellers så seie han bare i fra når det kommer endringer i lyder ol). Han følger ordentlig med på ansikts uttrykkene dine, det er nok at ein for rykkning i øyet ol. så stopper han opp på sekundet for å forsikre seg om at ein ikke fikk vont, og tar hyppige og korte pauser også for å forsikre seg om det samme...
Så dett er bare å sei at desverre har han nok ikke mange ledige plasser, for alle fortjene å ha ein tannlege som denne! og det vet jeg at jeg er ikke alene om min meining og erfaring av han/ de :) så endelig etter mange år med avbestillinger og utsettelser som ekstremsport så gleder man seg rett å slett til neste time :) veldig takknemlig for å ha fått han som tannlege.. Så bare en ting igjen å si her, Tusen Tusen Takk til dr. Erik Østre og personalet ved Åkrehamn Tannklinikk =)

Super tannlege

Tannlege: Erik Østre Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk hele livet, men det har gått mye medre siden jeg begynte å gå til Erik Østre. Han er rolig og avslappet, og svarer på alle mine spørsmål. Jeg føler meg trygg når jeg har time hos han. Anbefales på det sterkeste!

Særdeles dyktig!

Tannlege: Markus Viktor von Meltzer Skrevet

Hadde betennelse i "nyfikset" tann. Måtte på tannlegevakten i Hgsd. Veldig fin og avslappet tannlege. Fremstod som meget kunnskapsrik. Gode forklaringer underveis. Spurte om smerter. Flink.