Norheim tannklinikk

Austbøveien 16 5508 Karmsund
Norheim tannklinikk holder til i Karmøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Norheim tannklinikk

Enestående

Tannlege: Hilde-Marie Kalland Queseth Skrevet

Jeg har hatt Hilde Marie som min tannlege siden 2000. Jeg har en sjelden diagnose som innebærer hyppig oppfølging i forhold til min tannhelse. Hilde Marie oppleves å inneha en svært god kompetanse. Hun har gode mellommenneskelige egenskaper, og er imøtekommende/lydhør ovenfor mine forslag. Videre, opplever jeg å bli prioritert dersom jeg akutt trenger tannbehandling, og hun har god oversikt over spesialisttjenesten og hvorpå hun da henviser ved behov. Er noen på utkikk etter en ekstraordinær tannlege, kan jeg anbefale Hilde Marie på det varmeste.

Helt fantastisk!

Tannlege: Claudia Siegling Skrevet

Har tatt meg i å glede meg til neste tannlegetime! Her blir jeg tatt godt vare på. Høflig, omsorgsfull og dyktig.

Rask og effektiv tannlege

Tannlege: Berit Lund-Andersen Skrevet

Jobber kjapt å er effektiv. Kommer inn på tiden alltid. Lager plass til hastesak hvis nødvendig. Fått god oppfølging av mine tenner når jeg fikk skader på de.

Dyktig tannlege

Tannlege: Berit Lund-Andersen Skrevet

Behagelig og smilender, service på topp, en kjenner seg i trygge hender, tar seg av meg som pasient på en kjempe fin måte.Vil absolutt anbefale videre til andre.

Snill

Tannlege: Calin Alexandru Cristea Skrevet

Veldig snill mann, tar godt vare på pasienten. Utrolig dyktig og forståelig. Peiling på hva han gjør. Meget høflig.