Norheim tannklinikk

Austbøveien 16 5508 Karmsund
Norheim tannklinikk holder til i Karmøy

Siste vurderinger av Norheim tannklinikk

Rolig og behagelig tannlege

Tannlege: Patrizia Knarr Skrevet

1 time nylig hos ny tannlege Knarr
Rolig og behagelig tannlege som tok tid til pasienten i stolen . Dette gikk bra 👍

Enestående

Tannlege: Hilde-Marie Kalland Queseth Skrevet

Jeg har hatt Hilde Marie som min tannlege siden 2000. Jeg har en sjelden diagnose som innebærer hyppig oppfølging i forhold til min tannhelse. Hilde Marie oppleves å inneha en svært god kompetanse. Hun har gode mellommenneskelige egenskaper, og er imøtekommende/lydhør ovenfor mine forslag. Videre, opplever jeg å bli prioritert dersom jeg akutt trenger tannbehandling, og hun har god oversikt over spesialisttjenesten og hvorpå hun da henviser ved behov. Er noen på utkikk etter en ekstraordinær tannlege, kan jeg anbefale Hilde Marie på det varmeste.

Helt fantastisk!

Tannlege: Claudia Siegling Skrevet

Har tatt meg i å glede meg til neste tannlegetime! Her blir jeg tatt godt vare på. Høflig, omsorgsfull og dyktig.

Ekstremt dyktig Odontofobi Tannlege! (Tannlegeskrekk)

Tannlege: Hilde-Marie Kalland Queseth Skrevet

Hilde-Marie har vært min tannlege en stund nå, i forbindelse med TOO (Torturofre -og Odontofobi) for min tannlegeskrekk. Hun er meget vennlig, tar seg god tid til å forklare samt meget tålmodig. Det virker som hun har god kunnskap i emnet og har mange gode metoder for å opprette tillit mellom pasient og seg selv. Jeg har også opplevd at hun har tatt steg for å sette i gang min behandling som hun ikke hadde trengt å gjøre, og slik service er ikke hverdagskost i dagens samfunn! Hun har vært behjelpelig på mange måter så langt og jeg kunne ikke tenkt meg annen tannlege. Anbefales på det aller varmeste!!

Beste tannlegen

Tannlege: Claudia Siegling Skrevet

Claudia er den beste tannlegen jeg har vært hos. Kjempe varm og hyggelig, og i sitt arbeid arbeider hun effektivt men forsiktig. Hun tar seg av meg som pasient på en kjempe fin måte.

Vil absolutt anbefale Claudia Siegling videre til andre. Tannlegeskrekken er helt borte etter at jeg fikk henne som tannlege.