Norheim tannklinikk

Austbøveien 16 5508 Karmsund
Norheim tannklinikk holder til i Karmøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Norheim tannklinikk

Helt fantastisk!

Tannlege: Claudia Siegling Skrevet

Har tatt meg i å glede meg til neste tannlegetime! Her blir jeg tatt godt vare på. Høflig, omsorgsfull og dyktig.

Rask og effektiv tannlege

Tannlege: Berit Lund-Andersen Skrevet

Jobber kjapt å er effektiv. Kommer inn på tiden alltid. Lager plass til hastesak hvis nødvendig. Fått god oppfølging av mine tenner når jeg fikk skader på de.

Dyktig tannlege

Tannlege: Berit Lund-Andersen Skrevet

Behagelig og smilender, service på topp, en kjenner seg i trygge hender, tar seg av meg som pasient på en kjempe fin måte.Vil absolutt anbefale videre til andre.

Snill

Tannlege: Calin Alexandru Cristea Skrevet

Veldig snill mann, tar godt vare på pasienten. Utrolig dyktig og forståelig. Peiling på hva han gjør. Meget høflig.

Ekstremt dyktig Odontofobi Tannlege! (Tannlegeskrekk)

Tannlege: Hilde-Marie Kalland Queseth Skrevet

Hilde-Marie har vært min tannlege en stund nå, i forbindelse med TOO (Torturofre -og Odontofobi) for min tannlegeskrekk. Hun er meget vennlig, tar seg god tid til å forklare samt meget tålmodig. Det virker som hun har god kunnskap i emnet og har mange gode metoder for å opprette tillit mellom pasient og seg selv. Jeg har også opplevd at hun har tatt steg for å sette i gang min behandling som hun ikke hadde trengt å gjøre, og slik service er ikke hverdagskost i dagens samfunn! Hun har vært behjelpelig på mange måter så langt og jeg kunne ikke tenkt meg annen tannlege. Anbefales på det aller varmeste!!