Hilde-Marie Kalland Queseth

Hilde-Marie Kalland Queseth er tannlege i Karmøy

Siste vurderinger av Hilde-Marie Kalland Queseth

Enestående

Klinikk: Norheim tannklinikk Skrevet

Jeg har hatt Hilde Marie som min tannlege siden 2000. Jeg har en sjelden diagnose som innebærer hyppig oppfølging i forhold til min tannhelse. Hilde Marie oppleves å inneha en svært god kompetanse. Hun har gode mellommenneskelige egenskaper, og er imøtekommende/lydhør ovenfor mine forslag. Videre, opplever jeg å bli prioritert dersom jeg akutt trenger tannbehandling, og hun har god oversikt over spesialisttjenesten og hvorpå hun da henviser ved behov. Er noen på utkikk etter en ekstraordinær tannlege, kan jeg anbefale Hilde Marie på det varmeste.

Ekstremt dyktig Odontofobi Tannlege! (Tannlegeskrekk)

Klinikk: Norheim tannklinikk Skrevet

Hilde-Marie har vært min tannlege en stund nå, i forbindelse med TOO (Torturofre -og Odontofobi) for min tannlegeskrekk. Hun er meget vennlig, tar seg god tid til å forklare samt meget tålmodig. Det virker som hun har god kunnskap i emnet og har mange gode metoder for å opprette tillit mellom pasient og seg selv. Jeg har også opplevd at hun har tatt steg for å sette i gang min behandling som hun ikke hadde trengt å gjøre, og slik service er ikke hverdagskost i dagens samfunn! Hun har vært behjelpelig på mange måter så langt og jeg kunne ikke tenkt meg annen tannlege. Anbefales på det aller varmeste!!