Sandnes tannklinikk

Holbergs gate 22 4306 Sandnes
Sandnes tannklinikk holder til i Sandnes

Siste vurderinger av Sandnes tannklinikk

Skuffet

Tannlege: Nina Skjold-Andreassen Skrevet

Har vært hos Nina flere ganger, og hun har alltid fått meg til å føle meg trygg. Jeg har ekstrem tannlegeskrekk, og klarte endelig å bestille ny time og roet meg selv ned med at jeg skulle jo til Nina.
Denne gangen ble jeg utrolig skuffet. Følte hun ville ha meg ut av kontoret raskest mulig. Jeg fikk beroligende medisiner før behandlingen, men hun mente den ikke fungerte så godt som den skulle, og sende meg hjem.

Da har jeg betalt og pint meg selv gjennom to tannlegebesøk uten nytte, og med ingen resultater.

Meget skuffet over at det ikke ble tilbudt noe som helst alternativ for behandlingen jeg skulle ha.

Misfornøyd

Tannlege: Nina Skjold-Andreassen Skrevet

Ikke fornøyd med resultatet etter flere ganger jeg har vært der.
Syntes ikke tannlegen er flink nok til å få meg til å føle meg trygg og velkommen og har et par ganger kommet med kommentarer jeg ikke har satt pris på. Føler rett og slett ikke jeg blir møtt og at hun er litt nedverdigende i væremåten. Det har vært tøft for meg med tannlegeskrekk. Kan gjerne bli bedre på disse punktene. Ellers har jeg lite å si. Punktlig og ordentlig ellers.

Ingen over, ingen ved siden

Tannlege: Nina Skjold-Andreassen Skrevet

Nina er i en klasse for seg selv når det kommer til å få pasienten til å føle seg trygg, utføre smertefri behandling og å være omtenksom. Hadde vanvittig tannlegeskrekk før jeg ble pasient hos henne. Nå drar jeg dit med glede.

Super tannlege

Tannlege: Nina Skjold-Andreassen Skrevet

Hun er smilende, hyggelig og veldig flink! Føler meg trygg og sikker på at alt er til det beste for meg. Hun er rolig og forsiktig og forklarer underveis hva hun gjør. Er alltid opptatt av om pasienten har det bra. Det samme om hun som er med henne på klinikken. Helt fantastiske begge to

Absolutt en god tannlege

Tannlege: Nina Skjold-Andreassen Skrevet

Smilende,imøtekommende,forsiktig og forståelsesfull tannlege. Kan på det varmeste anbefale henne. Føler meg både ivaretatt, fornøyd og trygg! Tusen takk for at jeg får tannlegetimene mine her!