Stavanger tannklinikk

Arkitekt Eckhoffs gate 1 4010 Stavanger
Stavanger tannklinikk holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger tannklinikk

Drivende dyktig, intuitiv, hyggelig og imøtekommende !

Tannlege: Gro Lid Skrevet

Fantastisk dyktig og flink på alle måter ! Hun er meget intuitiv, veldig faglig oppdatert, nytter eks. ozon for å hindre ising og gir meget gode råd og hjelp for pasienter.

Både henne og hennes tannlegeassistent ved hennes kontor er dessuten usedvanlig imøtekommende og flotte personer på alle måter. Anbefales på det sterkeste !

Fantastisk service innstillt og, veldig beroende og flink til og forklare seg frem.

Tannlege: Ingrid Vevik Skrevet

Ble møtt med smil og godt humør, og det hjelper alltids når man har en liten vissit hos tannlegen!
Oppførte seg veldig profesjonelt og var veldig hyggelig.
Ble sport konstant om det gikk bra, eller om jeg ville ha en pause, og kanskje få skylt munnen i samme slengen.

Alt i alt, vil jeg si at de har respekt, medfølese for dem som kommer inn dit og har litt problemer med frykt.

Og takk til Ingdrid som lot meg spørre så mye jeg klarte om hva som ble gjort og hvordan det ble gjort!

Hadde en veldig førnøyelig time der.

Tannlegen av tannleger

Tannlege: Christiane Howlid Dale Skrevet

Varmen og omsorgen denne tannlegen gir er av det sjeldne slaget. Samtidig som hun gjør en fantastisk jobb så gjør hun den med omsorg og på en ordentlig måte. Føler meg ikke nervøs hos henne i det hele tatt, føler meg avslappet og i meget trygge hender. Og underveis er hun flink til å fortelle hva hun gjør og om det går fint. Fantastisk tannlege som har fjernet alt som heter tannlegeskrekk. Gleder meg til timene hos henne :-) Hun er tannlegen blant tannleger . Greie assistenter og ansatte og, greit venterom og :-)

Behagelig vesen

Tannlege: Christiane Howlid Dale Skrevet

Dr.Dale har et behagelig vesen. Hun er ikke hardhendt, viser medmenneskelighet og kompetanse. Slapper av (så lang det er mulig å gjøre i en tannlegestol) når jeg er hos henne. Tannlegeassistentene ved hennes klinikk er også meget hyggelige og kompetente.