Haugesund tannklinikk

Haraldsgata 139 5527 Haugesund
Haugesund tannklinikk holder til i Haugesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Haugesund tannklinikk

Fantastisk tannlege

Tannlege: Hanne Nagell Storesund Skrevet

Både tannlege og medmenneske med stor respekt for pasienten si oppleving av tannlegebesøket. Tar seg god tid til det som trengs, alt frå beroligande samtale til å vente på at bedøvelsen faktisk verkar! Er svært var på pasienten sitt kroppsspråk. Eg føler meg alltid trygg hos Hanne!

The best!

Tannlege: Hanne Nagell Storesund Skrevet

Fantastisk tannlege som er flink til å ta hensyn til pasienter med tannlegeskrekk. Gjør flott arbeid og er alltid smilende og bli! 😁😁

En tannlege alle burde ha

Tannlege: Hanne Nagell Storesund Skrevet

Jeg har siden jeg var liten slitt med angst for andre mennesker og tannlegeskrekk.. men etter jeg turte å bli kjent med Hanne, så har ting sakte, men sikkert gått mye bedre! Hun får meg til å føle meg sett, hørt og ivaretatt. Fra jeg kommer inn døra - til jeg går ut døra igjen, så passer hun på at jeg har det bra. Hun synger, snakker og er bare oppmuntrende når jeg er der. Hun er en tannlege som får gjort jobben sin skikkelig, samtidig tar godt vare på pasienten sin! Kommer ikke til å bytte Hanne ut med noen!

Helt fantastisk!

Tannlege: Hanne Nagell Storesund Skrevet

Har slitt veldig med tannlege skrekk siden jeg var en liten jente. Trakk visdomstannen min hos Hanne og må si jeg aldri har hatt en så fantastisk tannlege i hele mitt liv. Hun er artig og jordnær dame som gjorde tannlege besøket mitt mye bedre❤️ Hun hører og stiller opp for deg når du trenger det, uansett! Herligere tannlege kan man ikke finne.

Unik!

Tannlege: Trond Storesund Skrevet

Nettopp ferdig med en, for meg stor prosjekt. Veldig fornøyd ned resultaten! Utrolig behagelig, rolig, smilende og imøtekommende lege. Lett å samarbeide med. God informasjon før og under hele behandlingen. Tette timer og kort ventetid.
Anbefales på det sterkeste