Hanne Nagell Storesund

Haugesund tannklinikk

Autorisasjon (2004)

Haugesund tannklinikk Telefonnummer52 70 77 0052 70 77 ...
Haraldsgata 139 5527 Haugesund
Hanne Nagell Storesund er tannlege i Haugesund

Siste vurderinger av Hanne Nagell Storesund

Fantastisk tannlege

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Både tannlege og medmenneske med stor respekt for pasienten si oppleving av tannlegebesøket. Tar seg god tid til det som trengs, alt frå beroligande samtale til å vente på at bedøvelsen faktisk verkar! Er svært var på pasienten sitt kroppsspråk. Eg føler meg alltid trygg hos Hanne!

The best!

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Fantastisk tannlege som er flink til å ta hensyn til pasienter med tannlegeskrekk. Gjør flott arbeid og er alltid smilende og bli! 😁😁

En tannlege alle burde ha

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Jeg har siden jeg var liten slitt med angst for andre mennesker og tannlegeskrekk.. men etter jeg turte å bli kjent med Hanne, så har ting sakte, men sikkert gått mye bedre! Hun får meg til å føle meg sett, hørt og ivaretatt. Fra jeg kommer inn døra - til jeg går ut døra igjen, så passer hun på at jeg har det bra. Hun synger, snakker og er bare oppmuntrende når jeg er der. Hun er en tannlege som får gjort jobben sin skikkelig, samtidig tar godt vare på pasienten sin! Kommer ikke til å bytte Hanne ut med noen!

Helt fantastisk!

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Har slitt veldig med tannlege skrekk siden jeg var en liten jente. Trakk visdomstannen min hos Hanne og må si jeg aldri har hatt en så fantastisk tannlege i hele mitt liv. Hun er artig og jordnær dame som gjorde tannlege besøket mitt mye bedre❤️ Hun hører og stiller opp for deg når du trenger det, uansett! Herligere tannlege kan man ikke finne.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Haugesund tannklinikk Skrevet

Hanne er en fantastisk tannlege. Hun er faglig dyktig og har i tillegg evnen til å få pasientene avslappet i stolen. Fra å være svært nervøs i forkant av tannlegebesøk har dette gått over til å bli en hyggelig opplevelse pga Hanne. Hun er beroligende og gir god forklaring underveis på hva som skjer og er opptatt av at pasienten ikke skal ha smerter. Hanne setter virkelig pasienten i fokus. Kommer definitivt til å fortsette å bruke Hanne selv, og anbefaler alle å prøve henne.