Tannlegene på Persaunet

Tannlegene på Persaunet holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Tannlegene på Persaunet

Fagmann

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Jeg (og min kone) har brukt tannlege Skaar i mange år. Selv om vår kjernekompetanse ikke er evaluering av tannleger så står vi 100% inne for påstanden om at tannlege Skaar er en god grunn til ikke å bruke utenlandske klinikker for å få effektiv, riktig og faglig dyktig behandling innenfor en pris en kan leve med. Priser for behandling kommer på stedet, alternative metoder vurdert og beskrevet på stedet, råd og veiledning. Utrolig effektivt. Anbefales sterkt.

Dyktig tannlegen

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Var hos Skaar for første gang i dag. Opplevde han som en dyktig, presis og effektiv tannlege. Til tross for at han kunne virke litt for effektiv, så tok han seg god tid til å forklare meg alt om undersøkelsen og funn han gjorde. Han viste meg også røntgenbildene, og forklarte hva de viste. Han ga meg mange gode råd for min tannhelse. Jeg er enige med de andre at han kan virke litt "streng", men det på en positiv måte! Jeg vil absolutt anbefale han til andre. Gode priser for studenter også!

Ingen ventetid :)

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Enig med forrige anmeldelse på alle punkt. Helt utrolig presis. Det viser stor respekt for sine pasienter. Effektiv og behagelig. Bare positive opplevelser.

Flink og effektiv!

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Aldri ventetid og forsinkelser. Time på dagen. Litt streng, men det trengs! Og utrolig effektiv