Tannlegene på Persaunet

Tessems vei 2 7045 Trondheim
Tannlegene på Persaunet holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene på Persaunet

Effektiv og faglig dyktig

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Faglig dyktig og meget oppmerksom på problemer som kan oppstå. Gir klare anbefalinger og arbeider både hurtig og effektivt. Dessuten en hyggelig kar. Senteret er veldrevet og det er alltid orden på rutiner.

Ypperlig service, vennlig og dyktig

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Veldig fornøyd med denne tannlegen, får gode råd og er veldig effektiv og profesjonell. Får raskt hjelp og er tilgjengelig. Rimelige priser og tilbyr SiT-rabatt for studenter

Flott tannlege!

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Effektiv, dyktig og 'rett fram'.
Aldri ventetid.

Anbefales på det sterkeste!

Fagmann

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Jeg (og min kone) har brukt tannlege Skaar i mange år. Selv om vår kjernekompetanse ikke er evaluering av tannleger så står vi 100% inne for påstanden om at tannlege Skaar er en god grunn til ikke å bruke utenlandske klinikker for å få effektiv, riktig og faglig dyktig behandling innenfor en pris en kan leve med. Priser for behandling kommer på stedet, alternative metoder vurdert og beskrevet på stedet, råd og veiledning. Utrolig effektivt. Anbefales sterkt.

Dyktig tannlegen

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Var hos Skaar for første gang i dag. Opplevde han som en dyktig, presis og effektiv tannlege. Til tross for at han kunne virke litt for effektiv, så tok han seg god tid til å forklare meg alt om undersøkelsen og funn han gjorde. Han viste meg også røntgenbildene, og forklarte hva de viste. Han ga meg mange gode råd for min tannhelse. Jeg er enige med de andre at han kan virke litt "streng", men det på en positiv måte! Jeg vil absolutt anbefale han til andre. Gode priser for studenter også!