Nils Brandtzæg Skaar

Nils Brandtzæg Skaar er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Nils Brandtzæg Skaar

Meget fornøyd!

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Jeg var innom for å trekke en visdomstann. Tanna ble trukket på null komma niks uten smerte, og han tok seg tid til å forklare hvordan jeg skulle gå videre ved eventuelle smerter.

Opplever Skaar som både dyktig og effektiv. Følte meg godt ivaretatt hele veien. Må også nevne veldig gunstige studentpriser!

Hittil beste tannlegeopplevelse

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Mitt hittil beste tannlegebesøk noensinne.
Høyst imøtekommende tannlege som virkelig bryr seg. Gir gode råd og gode instruksjoner for pasientens egen tannpleie, og tilstreber å forklare kjernen i problemet og hvordan dette skal håndteres.

Behandlingen er behagelig, rask og effektiv. Tross dette får jeg ikke inntrykket av "at det sitter flere på gangen som venter", og jeg føler meg godt ivaretatt.

Vil varmt anbefale tannlege Nils Brandtzæg Skaar, og vil utvilsomt selv benytte meg av ham ved senere anledninger.

Det tok forøvrig under 48 timer fra telefon til ferdig behandling. Pris var lavere enn forventet, selv før studentrabatt var trukket fra.

Effektiv og faglig dyktig

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Faglig dyktig og meget oppmerksom på problemer som kan oppstå. Gir klare anbefalinger og arbeider både hurtig og effektivt. Dessuten en hyggelig kar. Senteret er veldrevet og det er alltid orden på rutiner.

Ypperlig service, vennlig og dyktig

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Veldig fornøyd med denne tannlegen, får gode råd og er veldig effektiv og profesjonell. Får raskt hjelp og er tilgjengelig. Rimelige priser og tilbyr SiT-rabatt for studenter

Flott tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Effektiv, dyktig og 'rett fram'.
Aldri ventetid.

Anbefales på det sterkeste!