Nils Brandtzæg Skaar

Tessems vei 2 7045 Trondheim

Siste vurderinger av Nils Brandtzæg Skaar

Hittil beste tannlegeopplevelse

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Mitt hittil beste tannlegebesøk noensinne.
Høyst imøtekommende tannlege som virkelig bryr seg. Gir gode råd og gode instruksjoner for pasientens egen tannpleie, og tilstreber å forklare kjernen i problemet og hvordan dette skal håndteres.

Behandlingen er behagelig, rask og effektiv. Tross dette får jeg ikke inntrykket av "at det sitter flere på gangen som venter", og jeg føler meg godt ivaretatt.

Vil varmt anbefale tannlege Nils Brandtzæg Skaar, og vil utvilsomt selv benytte meg av ham ved senere anledninger.

Det tok forøvrig under 48 timer fra telefon til ferdig behandling. Pris var lavere enn forventet, selv før studentrabatt var trukket fra.

Effektiv og faglig dyktig

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Faglig dyktig og meget oppmerksom på problemer som kan oppstå. Gir klare anbefalinger og arbeider både hurtig og effektivt. Dessuten en hyggelig kar. Senteret er veldrevet og det er alltid orden på rutiner.

Ypperlig service, vennlig og dyktig

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Veldig fornøyd med denne tannlegen, får gode råd og er veldig effektiv og profesjonell. Får raskt hjelp og er tilgjengelig. Rimelige priser og tilbyr SiT-rabatt for studenter

Flott tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Effektiv, dyktig og 'rett fram'.
Aldri ventetid.

Anbefales på det sterkeste!

Fagmann

Klinikk: Tannlegene på Persaunet Skrevet

Jeg (og min kone) har brukt tannlege Skaar i mange år. Selv om vår kjernekompetanse ikke er evaluering av tannleger så står vi 100% inne for påstanden om at tannlege Skaar er en god grunn til ikke å bruke utenlandske klinikker for å få effektiv, riktig og faglig dyktig behandling innenfor en pris en kan leve med. Priser for behandling kommer på stedet, alternative metoder vurdert og beskrevet på stedet, råd og veiledning. Utrolig effektivt. Anbefales sterkt.