Tannlegene på Persaunet

Tessems vei 2 7045 Trondheim
Tannlegene på Persaunet holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene på Persaunet

Topp!

Tannlege: Eirin Eriksen Skrevet

Kan anbefales - også til oss med tannlegeskrekk. Har vært pasient hos henne i ca 4 år.
Kommuniserer rolig og forståelig. Utfører behandling på en hensynsfull måte, og man føler seg ivaretatt.
Undersøkelsene virker nøye, uten at man føler seg overbehandlet. Har dermed full tillit til Eriksen.

Anbefales ikke

Tannlege: Eirin Eriksen Skrevet

Har du et snev av tannlegeskrekk, så velg en annen tannlege. Hun er hardhendt og lite forståelsesfull for at ikke alle har tannlegebesøk som yndlingshobby. Småfrekke kommentarer underveis i behandlingen og generelt en lite hyggelig opplevelse. Velg en annen!

Meget fornøyd!

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Jeg var innom for å trekke en visdomstann. Tanna ble trukket på null komma niks uten smerte, og han tok seg tid til å forklare hvordan jeg skulle gå videre ved eventuelle smerter.

Opplever Skaar som både dyktig og effektiv. Følte meg godt ivaretatt hele veien. Må også nevne veldig gunstige studentpriser!

Vennlig og pedagogisk

Tannlege: Eirin Eriksen Skrevet

Eirin er flink til å forklare hva hun skal gjøre i munnen min, og hvorfor det er nødvendig. Gjør ikke ting hun ikke må. Forklarer om mulige alternativer og konsekvenser. Rolig og forståelsesfull. Anbefales på det varmeste.

Hittil beste tannlegeopplevelse

Tannlege: Nils Brandtzæg Skaar Skrevet

Mitt hittil beste tannlegebesøk noensinne.
Høyst imøtekommende tannlege som virkelig bryr seg. Gir gode råd og gode instruksjoner for pasientens egen tannpleie, og tilstreber å forklare kjernen i problemet og hvordan dette skal håndteres.

Behandlingen er behagelig, rask og effektiv. Tross dette får jeg ikke inntrykket av "at det sitter flere på gangen som venter", og jeg føler meg godt ivaretatt.

Vil varmt anbefale tannlege Nils Brandtzæg Skaar, og vil utvilsomt selv benytte meg av ham ved senere anledninger.

Det tok forøvrig under 48 timer fra telefon til ferdig behandling. Pris var lavere enn forventet, selv før studentrabatt var trukket fra.