Kolstad Tannlegesenter

Reier Søbstadsveg 18 7078 Saupstad
Kolstad Tannlegesenter holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Kolstad Tannlegesenter

God tannlege hvis du har n tannlegeskrekk

Tannlege: Jørgen Sandnes Skrevet

Behagelig, forståelsesfull og villig til å lytte. Har kommet tilbake hit i flere år til tross for alvorlig tannlegeskrekk.
Ble henvist videre til riktig spesialist med god behandligsstrategi.

Dyktig og trygg

Tannlege: Morten Einar Nergård Skrevet

Har vært innom flere tannleger som jeg ikke ble fornøyd med, fant jeg Nergård. Har ikke hatt noen problemer etterpå. Han er dyktig og avslappende å være hos.

Meget dyktig!

Tannlege: Jørgen Sandnes Skrevet

Har aldri opplevd forsinkelser. Får raskt akuttime når det trengs. Veldig hyggelige asdistenter. Langt fra den dyreste tannlegen i byen.

grei, men dyr

Tannlege: Morten Einar Nergård Skrevet

hatt ham som tannlege det siste 10 året, det er positivt at han Han er relativt flink, men dessverre har jeg hatt et par episoder som er negativ, jeg hadde ødelagt en tann og ringte på formiddagen, måtte da vente til neste dag siden de ikke hadde ledig tid. opplevde ved mitt neste besøk at jeg da måtte vente 30 minutter, pga av hastebesøk...hastebesøket viste seg å være en "kjendis" innen fotball, så status er tydeligvis viktig. også er han dessverre blitt altfor dyr, over 1000,- kroner kun for en sjekk av tennene...ikke rart han henter ut over 2 millioner i lønn pr år...jeg har nå sluttet å bruke ham

den perfekte tannlegen

Tannlege: Morten Einar Nergård Skrevet

Har ingenting å utsette på denne tannlegen. Han fikser tennene og er kjempeflink til å gi rett bedøvelse!