Kolstad Tannlegesenter

Telefonnummer72 58 18 0072 58 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Saupstad Senter 7078 Saupstad
Kolstad Tannlegesenter holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Kolstad Tannlegesenter

Tannlegeskrekk? Les her!

Tannlege: Jan Tore Monsen Skrevet

Jeg har veldig tannlegeskrekk og hadde ikke oppsøkt tannlege på flere år når jeg fikk akutt behov. Ble anbefalt Monsen v flere, og tok mot til meg og bestilte. Møtte en flott, sympatisk og epatisk mann med masse kunnskap og forståelse om tannlegeskrekk og menneskets reaksjoner på skremmende opplevelser. Har hatt tre timer hos han for å reparere en tann, og skal nå kalles inn en gang i året - og kan med hånden på hjertet si, at selv om jeg gruer meg, så vil jeg uten tvil møte til timen min! Absolutt å anbefale!

Meget dyktig!

Tannlege: Jørgen Sandnes Skrevet

Har aldri opplevd forsinkelser. Får raskt akuttime når det trengs. Veldig hyggelige asdistenter. Langt fra den dyreste tannlegen i byen.

grei, men dyr

Tannlege: Morten Einar Nergård Skrevet

hatt ham som tannlege det siste 10 året, det er positivt at han Han er relativt flink, men dessverre har jeg hatt et par episoder som er negativ, jeg hadde ødelagt en tann og ringte på formiddagen, måtte da vente til neste dag siden de ikke hadde ledig tid. opplevde ved mitt neste besøk at jeg da måtte vente 30 minutter, pga av hastebesøk...hastebesøket viste seg å være en "kjendis" innen fotball, så status er tydeligvis viktig. også er han dessverre blitt altfor dyr, over 1000,- kroner kun for en sjekk av tennene...ikke rart han henter ut over 2 millioner i lønn pr år...jeg har nå sluttet å bruke ham

Beste legen jeg og min kone har hatt

Tannlege: Jan Tore Monsen Skrevet

Har holdt meg borte fra tannlege i 10år, stort sett pga liten lyst til å sette meg i stolen. Når jeg plutselig fikk behov for akutt hjelp kom jeg tilfeldigvis hos Jan Tore Monsen og gjennom flere besøk med en forsiktig førstetime og ikke minst grundig forklaring av hva som måtte gjøres og hvorfor, ble jeg til slutt uten hull (det var en del rotfyllinger underveis..!). Jeg fikk også med meg min kone etterhvert til tross for tannlegeskrekk, og hun er nå også fast pasient hvert år.

den perfekte tannlegen

Tannlege: Morten Einar Nergård Skrevet

Har ingenting å utsette på denne tannlegen. Han fikser tennene og er kjempeflink til å gi rett bedøvelse!