Tannlegene på Søsterhjemmet

Tannlegene på Søsterhjemmet holder til i Porsgrunn

Siste vurderinger av Tannlegene på Søsterhjemmet

Hyggelig tannlege uten skrekk

Tannlege: Marte Vaa Skrevet

Aldri har jeg hatt skrekk for tannleger, og ikke aner jeg om Marte er flink tannlege. Derimot vet jeg at hun er veldig hyggelig, lyttende og blid. Da er veldig mye på plass. Tror faktisk jeg gleder meg til neste gang jeg skal til tannlegen!

(Men det er ikke lett å komne opp trappene når du ikke er bra i beina. Heisen aner jeg ikke hvor går, men det er i alle fall ikke til tannlegene.

Beste Oralkirugen/tannlegen

Tannlege: Michael Thomas Unger Skrevet

Fantastisk flink tannlege, etter to år med smerter er jeg endelig smertefri :) Var hos 5 forskjellige tannleger . Ingen hørte på meg om at jeg følte en nål som stakk meg. Han fant en nål i tanna etter en rotfylling som hadde knekt inne i tanna. Han mente det var den som gjorde smertene å at en rot som ikke var rotfylt. Rolig flink oralkirug. Hadde null smerter etter operasjon

Topp 10 i Norge?

Tannlege: Stine Sofie Kjærbo Brobakken Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos, og jeg har vært hos mange, da jeg har flyttet en god del.
Hun var da hos tannlege Kjønsvik i Hammerfest, for noen år siden.

Vurderte ved et tilfelle å reise 2000 km for å få god behandling, etter at hun flyttet til Grenland, ikke så langt fra der jeg kommer fra.

ALT er positivt!

Den beste tannlegen!

Tannlege: Teresa Aakre Skrevet

Utrolig dyktig tannlege, den beste jeg har vært hos. Tar seg god tid og flink til å forklare underveis. Veldig hyggelig dame, hun kan virkelig anbefales!

Fantastisk

Tannlege: Anne Bugge-Paulsen Skrevet

Utrolig dyktig Tannlege! Tar seg tid, og gjør en grundig jobb. Lyttende og løsningsorientert. Hun er flink til å forklare underveis, noe som bidrar til at en føler seg godt ivaretatt.