Terje Fredriksen

Terje Fredriksen er tannlege i Porsgrunn

Siste vurderinger av Terje Fredriksen

Tillitsvekkende og dyktig!

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Terje Fredriksen er en veldig bra tannlege. Har gått der i noen år nå og føler meg godt ivaretatt. Han er god på å forklare og har alltid en hyggelig kommentar på lur. Han gir råd på en måte som gjøre at du ikke føler at du får kjeft fordi du har fått et hull eller tre. Det er også flinke folk i resepsjon, samt tannpleiere. Kan anbefales!

En veldig bra tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Han er dyktig, og tar hensyn til min tannlegeskrekk. Føler meg trygg på at min tannhelse blir godt ivaretatt, samtidig som jeg slipper å sitte lenger i stolen enn nødvendig. Han er også hyggelig!

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Helt siden jeg byttet fra det offentlige til det private, har jeg brukt denne tannlegen. Han er rolig, stresser ikke, tar sine pasienter på alvor og er flink til å forklare, dersom man lurer på noe. Kommunikasjonen går med andre ord veldig lett, og man kan stole på at behandlingen som blir valgt er godt gjennomtenkt og diskutert med pasienten på forhånd.
Tannlegeassistentene og han selv er profesjonelle og alltid imøtekommende. Det er heller ikke vanskelig å få time, dersom man ringer og virkelig har behov for dette. Og er du litt engstelig for å gå til tannlegen, er dette absolutt stedet å henvende seg. En tannlege med bedre forståelse for tannlegeskrekk har jeg ikke møtt. Dette gir en svært god trygghet.

Hyggelig

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Kjempe hyggelig tannlege forteller hva han skal gjøre, viser bilder av tennene mine og viser hvor det er hull, forteller hva han gjør under arbeidet. Følte meg komfortabel der jeg låg. Hyggelig personell der også. Bra utført jobb. Tok seg tid til og svare på spørsmål etter jobben var gjort.

Rolig og ordentlig

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Denne tannlegen har jeg benyttet meg av siden jeg byttet fra det offentlige, og det kommer jeg til å fortsette med. Rolig og fokusert på det han skal gjøre. Han har sagt at han har litt tannlegeskrekk selv, så han er veldig flink til å behandle folk som ikke liker tannleger. Har kun opplevd god service og ikke opplevd noen forsinkelser. Ellers så ser det ut til at personalet har det gøy på jobb, noe som kan avvæpne nervøse kunder og gir en positiv opplevelse av noe som i utgangspunktet er ganske kjedelig.