Tannklinikken Skien

Telefonnummer35 58 39 2035 58 39 ...
Telemarksvegen 170 3734 Skien
Tannklinikken Skien holder til i Skien

Siste vurderinger av Tannklinikken Skien

Ung men dyktig!

Tannlege: Even Eie Bjørvik Skrevet

Byttet til Even Eie Bjørvik, etter å ha vært hos en kvakksalvertannlege.
Jeg var litt skeptisk grunnet hans unge alder, men det gikk fort over.
Han gjør godt og grundig arbeid og er hyggelig,informativ og imøtekommende.
Lokalene er flotte og rene, personalet ellers er trivelige og hjelpsomme.
Prisene er også overraskende rimelige sammenlignet med tidligere tannleger jeg har vært hos. Man får også time ganske raskt.
Jeg var så fornøyd at jeg fikk hele familien til å bytte hit. Kan trygt anbefales.

Dyktig tannlege.

Tannlege: Ståle Bentsen Skrevet

Denne tannlegen er dyktig og rolig. Jeg selv har tannlegeskrekk og gikk noen år uten å gå til tannlegen. Men da jeg måtte fikk jeg time hos tannlege Bentsen. Han var rolig å prata om hva han skulle gjøre og tok seg god tid. En dyktig tannlege.

Den sympatiske tannlegen

Tannlege: Tore Lervik Skrevet

Har brukt Tore Lervik siden 1987, Overtannlege Lervik er sympatisk, fortellende og setter pasienten i førersetet. Bedre tannlege finnes ikke i Skien's område. Uansett behandling så forklarer han hva pasienten skal mellom.

Gjør meg mer redd for tannlegen.

Tannlege: Carsten Aas Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk fra en dårlig opplevelse med en tannlege da jeg var barn med en annen tannlege. Flere år senere fikk jeg Carsten grunnet flytting. Han respekterte ikke min tannlegeskrekk, men forverret den. Han lovet å ikke gjøre annet enn å se, men begynte å gjøre noe allikevel. Jeg gråt, og han ignorerte mine følelser. Hardhendt var han også. Det er nå 4 år siden jeg var hos han, og har ikke turt å dra tilbake til tannlegen siden.

Endelig kvitt tannlegeskrekken!

Tannlege: Jan Erik Lloyd Skrevet

Tålmodig, flink og forståelsesfull tannlege. Sier hva han skal gjøre, før han gjør det. Lar deg få "pustepauser" hvis du trenger det.

Hadde aldri trodd at jeg skulle kunne gå til tannlegen uten å grue meg, men det gjør jeg nå!